Tomer Neuberg/Flash90

בנט: "כל פתק שהולך לפייגלין מקרב את הדחפור לבתי המתיישבים"

יו"ר הימין החדש במתקפה על פייגלין: "יש מאחורי פייגלין 6-8 אנשים משמאל ומימין". על מטרות מפלגתו: "אחזיר את הביטחון לדרום. נבטל את הוועדה למינוי שופטים ונעמיד את ההסתדרות במקומה". הגן על נתניהו: "לעולם לא יפגע בביטחון ישראל"

יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, תקף הבוקר את יו"ר זהות, משה פייגלין, ואמר: "אני קורא לרוב מצביעי פייגלין, לצעירי הציונות הדתית. יש מאחורי פייגלין 6-8 אנשים משמאל ומימין. הוא כמו רפול. הוא הכניס אנשים כמו גונן שגב, ופירק לנו את הבית. כל פתק שהולך לפייגלין, זה מקרב את הדחפור לבית שלכם. זאת תהיה הצבעת חרטה".

בנאום בכנס 'ג'רוזלם פוסט' הסביר את מטרות מפלגתו: "אנחנו לוקחים על עצמנו שלושה דברים – חושבים שאין מה לעשות מול חמאס, בורות של רמטכ"לים ושרי ביטחון טוענים שאין ביטחון. ההבטחה הראשונה – אם נקבל עשרה מנדטים, אהיה שר הביטחון ואחזיר את הביטחון לדרום. אני יודע מה צריך לעשות, עם התקפה אווירית קשה. לא נכניס חיילים אם אין צורך. נחזיר את הביטחון באופן קבוע, כדי שהאזרחים שם יוכלו לחיות".

"ההבטחה השנייה", המשיך השר, "היא שנבטל את הוועדה למינוי שופטים, שהשופטים בוחרים את עצמם במועדון סגור. זה יעבור לנבחרי הציבור, כמו בכל דמוקרטיה. שופטי בג"ץ לא מקבלים החלטות משפטיות, אלא ערכיות, והערכים – הציבור יחליט עליהם. אם יהיה לנו את הכוח, כמו שפירקתי את מונופול המלך, מונופול נשר, כמו שפירקתי את קרטל הגבינות הצהובות, שעולה היום 15 ש"ח במקום 30, אנחנו נטפל בלהעמיד את ההסתדרות במקומה הטבעי, שתפסיק לבלום את הכלכלה הישראלית, ואת הציבור הישראלי. נטפל בחמאס, בבג"ץ, ונעמיד את ההסתדרות במקומה ולהפסיק להחזיק בשבי את כלכלת ישראל".

תהיה מוכן לקבל פעולה של ראש ממשלה שממדר אותך כשר ביטחון? נשאל בנט והשיב כי, "לפני שנתיים דרשתי לשנות את כל נהלי התפקוד של הקבינט, וזימנו את יעקב עמידרור שיוציא דוח מפורט. כל המחלוקות שיש לי עם נתניהו על הטיפול בחמאס, אני אומר שוב ושוב – אני מכיר אותו 13 שנה, משוכנע בכל ליבי שנתניהו לעולם לא יפגע בביטחון ישראל תמורת בצע כסף. מקצועית, אני לא מכיר את הנושא הספציפית, אני לא קונה את זה שהחלטות כאלה לא עוברות אצל כולם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אומר את זה מי ששותף לממשלה שמעבירה כספים למחבל אבו מאזן.

מי שמדבר???
4 שכונות פיניתם רק בארבע שנים האחרונות!!!!
וחאן אל אחמאר???????????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו