Gili Yaari /Flash90

גנץ במתקפה חריפה על נתניהו: "רודן בהתפתחות"

שישה ימים לבחירות, ויו"ר 'כחול לבן' עולה שלב במתקפה על נתניהו: "מדינת ישראל יכולה למצוא את עצמה בתהליך איטי ולא רצוי, עד כדי רודן בהתפתחות". מצהיר כי לא יישב עם נתניהו ומתייחס לדו"ח המבקר על המימד החמישי: "לא היו דברים מעולם"

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ עולה שלב במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וטוען כי ישראל נמצאת כעת בשעת חירום ואם ראש הממשלה נתניהו ינצח, אזרחי ישראל עשויים לחיות תחת דיקטטור. "מדינת ישראל יכולה למצוא את עצמה בתהליך איטי ולא רצוי, עד כדי רודן בהתפתחות… עוד צעד, עוד ביטול משפט, עוד חסינות. ראש ממשלה, שלושה כתבי אישום, פרשיות ענק על הראש שלו והעולם כמנהגו נוהג. אני לא מוכן לזה ומוכן לסבול את כל הרוע והשקרים האלה. אני הולך לנצח אותו. הנה אני מטר מהניצחון, עם הממלכתיות. עוד מטר ניצחנו".

בראיון ל'חדשות 12' נשאל גנץ על נושא הפריצה האיראנית למכשיר הסלולרי שלו ואמר כי "אין שום דבר ביטחוני. אין שם שום דבר שמפריע לי לעבוד". על הדיווחים כי היה בטיפול פסיכיאטרי השיב כי, "כל קצין בכיר וכל מנהל בכיר נועץ בליווי ארגוני. כשהוא פועל, הוא בודק אותך אישית, מקצועית, ארגונית, חברתית ומשוחחים על הדברים. כך עשיתי. אני חושב שזה טוב ראוי ונכון. מי שמנסה לעשות עליי סיבוב אומר שכל מי שפונה לטיפול פסיכיאטרי, שאיננו נכון במקרה שלי, פסול".

לגבי ההקלטה שנחשפה ששבו לא שלל ישיבה בממשלה עם נתניהו השיב כי, "הנתונים שהצטברו מאז שדיברתי בשיחה פתוחה על הדברים הצטברו לכדי כך שאנחנו לא נשב עם נתניהו. נקודה. צריך להבין את זה חד משמעית. אנחנו לא יושבים איתו. אנחנו מחליפים אותו". עוד טוען גנץ כי נתניהו לא ראוי להיות ראש ממשלה, "הוא לא יכול להיות חבר כנסת או שר כי הוא מואשם בשלושה כתבי אישום, הרביעי בדרך… שלא נשכח את הסיפור הזה. הוא מואשם, אני מקווה שלא, אולי ימצאו שהכל בסדר, אחזקת מניות, 16 מיליון שקלים. עסקאות שמחוברות לתרחישי ביטחון. אנחנו שומעים על מה אנחנו מדברים?"

על דו"ח מבקר המדינה כנגד חברת "המימד החמישי" שבראשה עמד אמר כי, "ראיתי שרוני אלשיך הודיע הבוקר שהוא לא רוצה להתייחס בתקופת בחירות אבל הודיע ש'לא היו דברים מעולם'…. המשטרה הייתה איתנו בקשר מתמשך והכירה היטב את החברה. עבדנו איתם על פרויקט שלהם ועל זה קיבלנו את מה שהוסכם איתנו – 4 מיליון שקלים. כל ה-50 מיליון שקלים – אגדה, לא קרתה, שקר מוחלט, ספין שנועד לכסות על 16 מיליון שקלים אחרים".

גנץ השיב כי הוא לא שולל עימות עם ראש הממשלה "תפדל. אמרתי בקולי: אני מוכן לעימות. אין לי מה להסתיר. אין לי ממה לפחד. יש לי המון שאלות קשות לשאול אותו. אני מוכן להתעמת עם כל דבר". על הקמפיין אמר כי, "זה מסע לא קל אבל אני הרבה יותר עמיד בו ממה שאנשים חשבו" וכי "זה לא נעים אבל אני יודע להיות חזק. אני אפילו מחייך וצוחק לפעמים מחלק מהסיפורים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ספין של מי מר גנץ…של מבקר המדינה?!…
בריאות נפש.

כנראה שגם היית רמטכ"ל כושל ביותר. ברוך פודה ומציל

קשקשן בלתי נלאה תמיד ידעתי שפוליטיקאים מקשקשים עד שהכרתי את המנון הזה וגיליתי אמור של פיצול אישיות ……

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו