צילום: פלאש 90

נתניהו לגנץ: שיקול פוליטי בהשבת באומל? תתבייש לך

לאחר שיו"ר כחול לבן בני גנץ האשים את נתניהו בניצול עיתוי השבת גופתו של זכריה באומל לצורך "סיבוב פוליטי", ראש הממשלה בנימין נתניהו משיב הערב אש ותוקף: "גנץ, תתבייש לך שהאשמת אותי ואת צה"ל". נתניהו הוסיף: "תתנצל בפני עם ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את בני גנץ, יו"ר כחול לבן, שטען כי החזרת גופתו של זכריה באומל הי"ד נעשתה סמוך למועד הבחירות כדי לסייע לראש הממשלה.

בתגובה שפרסם בשעה האחרונה כתב נתניהו, "בני גנץ, תתבייש על כך שהאשמת את צה״ל ואותי בשיקולים פוליטיים בהשבתו של חיילנו זכריה באומל ז״ל לקבר ישראל. אל תתנצל בפניי, תתנצל בפני עם ישראל".

המתקפה של נתניהו באה כאמור בעקבות אמירתו של גנץ הבוקר בראיון בגלי צה"ל על עיתוי החזרת גופתו של זכריה באומל, מנעדרי קרב סולטאן יעקוב, גנץ אמר: "אני שמח שנתניהו עושה סיבוב פוליטי, אבל אני יותר שמח שזכריה באומל חזר לקבר ישראל ולמשפחתו".

כזכור, אמש הוחזרה לארץ גופתו של נעדר הקרב ממלחמת לבנון הראשונה לאחר שאותרה במהלך מבצע שזכה לשם "זמר נוגה". על פי דיווח לבנוני, הגופה אותרה במחנה הפליטים ירמוכ שליד דמשק בסוריה.

 

עוד בנושא
הגורם ציין כי עיתוי הפרסום היה דרישה רוסית: "קיבלנו הבהרה שפרסום לא יפגע באיתור של שאר הנעדרים". הגורם הוסיף: "זו תוצאה של הקשר המיוחד – פוטין אמר זאת בעצמו". דובר צה"ל: אמ"ן סיפק את המודיעין, צבא רוסיה פעל בשטח
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

התחרפנת גנץ. לא יפה . מי היועצים שלך ????????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו