מתקפת טרור בסרי לנקה: לפחות 42 הרוגים בפיצוצים ברחבי המדינה

הרשויות הודיעו כי כ-280 פצועים פונו לבתי החולים. שלושה מהפיצוצים התרחשו בכנסיות ושלושה נוספים בבתי מלון בבירה קולומבו ובערים נוספות, זאת כשהמדינה מציינת חג נוצרי. שום ארגון לא קיבל עוד אחריות על מה שנראה כמו מתקפה משולבת

מתקפת טרור משולבת ומתוכננת בסרי לנקה: יותר מ-40 בני אדם נהרגו ולפחות 280 נפצעו בסדרת פיצוצים שאירעה בכמה כנסיות ובבתי מלון במדינה בזמן תפילות יום הראשון של החג הנוצרי "הפסחא". עשרות הנפגעים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי חולים בבירה קולמבו. מהמשטרה נמסר כי האירועים התרחשו בשלוש כנסיות ובשלושה בתי מלון במקביל.

על פי הערכות של המשטרה המקומית, כוונת המפגעים הייתה לפגוע בציבור המתפללים במהלך החג הנוצרי , אולם אף ארגון לא קיבל אחריות עדיין. כמו כן, על פי החשד, הפצצות הוטמנו מבעוד מועד והופעלו בו זמנית. ממשרד החוץ הישראלי נמסר כי נבדק האם ישנם ישראלים שנפגעו.

על פי הדיווחים, שלושה בתי מלון גדולים בבירה קולומבו ושלוש כנסיות, אחת בבירה ואחת בעיר נגמובו שמצפון לבירה, הותקפו ומספר רב של בני אדם נפגעו. המשטרה המקומית דיווחה כי היא פועלת לפינוי הנפגעים. מספר כלי תקשורת במדינה דיווחו כי בין הנפגעים נמצאים מספר אזרחים זרים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו