ארכיון. צילום: פלאש 90

ירושלים: ילד חרדי נפל מגדר בשכונת רמות – מצבו קשה

במוקד מד"א מרחב ירושלים התקבל דיווח על ילד שנפל מגדר בגובה של כ- 3 מ' ברחוב סולם יעקב בירושלים. חובשים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד כבן 5 במצב בינוני עם חבלת ראש • במהלך הפינוי מצבו הידרדר

ילד חרדי כבן 5 נפל מגדר בגובה של כ- 3 מטרים ברחוב סולם יעקב בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם ילד כבן 5 במצב בינוני עם חבלת ראש.

לאחר הפינוי לבית החולים מצבו הידרדר והוא מורדם ומונשם כשמצבו מוגדר קשה.

מדוברות מד"א נמסר: התקבל דיווח במוקד של מד"א במרחב ירושלים על ילד שנפל מגדר בגובה של כ- 3 מ' ברחוב סולם יעקב בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד כבן 5 במצב בינוני עם חבלת ראש.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ה' ישמור שהקב"ה ישלח לו רפואה שלמה במהרה ברמח אבריו ושסה גידיו שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא נא להתפלל לרפאתו אע"פ שאינכם יודעים את שמו להזכיר הילד בן 5 שנפל בירושחים בער"ש אל נא רפא נא לו אמן ואמן.

יש הפקרות גדולה בשכונות חרדיות. גבהים לא מוגדרים, פסולת בניה. לדוגמה, ברמות אלף בכניסה לתלמוד תורה שערי דעת ובית יעקוב יש שביל להולכי רגל בלבד שהיה חסום לכלי רכב ע"י עמודים. אבל בהתחלה קבלנים ואחריהם בעלי עסקים מקומיים שברו את עמודים. ועיריית ירושלים לא מוכנה לתקנם. כל יום מאות תלמידי בית יעקוב וחדר עוברים בכביש לכל דבר. הפקות לשמב

כרגיל. אין אהבת ישראל אין אהבת חינם בשכ' רמות. ולכן זה מה שקרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו