גפני וליברמן בימים יפים יותר. צילום: פלאש 90

ח"כ גפני נגד ליברמן: "שימשיך לחלום, מה הוא מבין?"

ח"כ משה גפני התייחס לסוגיות העומדות בלב המו"מ הקואליציוני ותקף את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן • "שימשיך לחלום, מה זה הדבר הזה שהוא פתאום רוצה את ועדת הפנים" • הוסיף: "הערב נתכנס ולפי זה נראה איך לקבל את החלטות עם נתניהו"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר היום (שלישי) בראיון לרשת ב': "אם ליברמן חושב שעם החמישה מנדטים שלו הוא ינהל את המדינה, שימשיך לחלום. מה זה הדבר הזה שהוא פתאום רוצה את ועדת הפנים, אנחנו ביקשנו את ראשות ועדת הפנים – אנחנו מבינים בזה הרבה יותר ממנו. מה הוא מבין בזה?!".

הוא הוסיף פרטים על הפרסום לפיו ישיבת המו"מ נדחתה: "הערב תתכנס הסיעה שלנו ולפי זה נראה איך לקבל את החלטות עם נתניהו. לא ביטלנו את הפגישה רק דחינו אותה כי יש לנו עדכונים מהפגישה אמש שלי ושל סגה"ש ליצמן עם רה"מ".

כזכור, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר אמש (שני) כי קיימים פערים משמעותיים במו"מ הקואליציוני עם הליכוד. "הליכוד התחייב לחוקק את חוק עונש מוות למחבלים בתוך חצי שנה בקריאה שנייה ושלישית", אמר בישיבת הסיעה. "בנושאים אחרים יש פערים משמעותיים".

בנוגע לחוק הגיוס אמר ליברמן: "שמעתי שמועות והדלפות, מבחינתנו אין שום שינוי. אנחנו דורשים את חוק הגיוס כמו שזה כולל כל הנקודות ופסיקים ולא נסכים לפחות מזה. כמו שהועבר בקריאה הראשונה, כך הוא חייב לעבור בקריאה השנייה והשלישית. מי שלא זוכר, בסוף יולי פגה הדחייה שנתן בג"ץ ואני אהיה מאוד מסופק אם בג"ץ ייתן עוד דחייה לגבי חוק הגיוס".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו