Tomer Neuberg/Flash90

פרץ נגד גבאי: מוביל הצבעה חשאית על בחירות ליו"ר זמני

ח"כ עמיר פרץ פתח אתמול בניסיון להחתים כאלף חברי ועידת המפלגה על הצבעה בוועידה על דרישתו לבחור יו"ר זמני ולדחות את הפריימריז לעוד כשנתיים. גבאי: "60 אלף חברי מפלגה העבודה צריכים להכריע ידי מי להפקיד את הובלת המפלגה"

ח"כ עמיר פרץ פתח אתמול בניסיון להחתים כאלף מחברי ועידת מפלגת העבודה על דרישה לקיים בוועידת המפלגה, שתכונס בקרוב, הצבעה חשאית על דרישתו לבחור יו"ר זמני למפלגה, במקום אבי גבאי, ולדחות את הפריימריז לראשות העבודה לעוד כשנתיים, כך דווח הבוקר ב'מעריב'.

היוזמה באה על רקע החלטת הנהלת מפלגת העבודה מהשבוע שעבר לקיים כבר בחודש נובמבר הקרוב פריימריז לראשות המפלגה. ועידת המפלגה אמורה להתכנס קודם לכן כדי לאשר את ההחלטה, אולם פרץ דורש להעלות בוועידה את הצעתו להצבעה חשאית.

מנגד, באיגרת ששלח ח"כ גבאי לחברי העבודה הוא כתב: "התנגדתי להצעות חלופיות שהועלו לבחירת יושב ראש במסגרת ועידת המפלגה או בכל מוסד מצומצם אחר. 60 אלף חברי מפלגה העבודה הם אלה שצריכים להכריע כעת בידי מי להפקיד את הובלת המפלגה".

עוד הוסיף גבאי כי, "אני מקווה ומאמין שתהליך הפריימריז יוסיף חברים, יחדש ויחזיר למפלגה את המעמד הציבורי הנדרש לה כדי להתמודד עם קואליציית נתניהו הבאה – כזאת שתעשה הכל על מנת למחוק כל זכר וסימן לדמוקרטיה בישראל".

 

עוד בנושא
הנהלת מפלגת העבודה החליטה לקבל את הצעת יו"ר המפלגה, אבי גבאי, על הקדמת הפריימריז לחודש נובמבר. בחודש הקרוב תתכנס ועידת מפלגת העבודה על מנת לאשר את מועד הפריימריז לתפקיד יו"ר המפלגה. בבורסת השמות: שמולי וטל רוסו

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו