צילום: פלאש 90

הציג גרסה חלקית: הוארך מעצרו של החשוד בתאונת הפגע וברח

במשטרה ממשיכים לחקור את תאונת הפגע וברח שהתרחשה במהלך חול המועד פסח בשד' גולדה מאיר בירושלים. היום האריך בית המשפט ב-8 ימים נוספים את מעצרו של מאור גמליאל החשוד במעורבות בתאונה. מצבו של הילד בן ה-11 קשה מאוד

בית המשפט לתעבורה בירושלים האריך היום (ראשון) בשמונה ימים את מעצרו של החשוד בתאונת הפגע וברח בירושלים, מאור גמליאל. בתאונה שאירעה לפני כחודש נפצע באורח אנוש ילד בן 11 המאושפז במצב אנוש בבית החולים.

השופט נאיל מהנא ציין בהחלטתו כי גמליאל שומר על זכות השתיקה מאז חקירתו הראשונה, אז הציג גרסה חלקית שאינה תואמת לראיות. הוא הוסיף כי אם גמליאל "היה מוסר את גרסתו למהלך האירועים, וגרסתו הייתה מתאמתת, יש להניח כי היה משוחרר ממעצר עוד מלפני זמן רב".

בנוסף אליו, עצור החשוד נתנאל סנדרוסי מזה כשלושה שבועות בחשד למעורבות בתאונה.

נציג המשטרה אמר בבית המשפט במהלך הדיון הקודם כי "מאז ועד היום מתנהל החשוד בצורה עבריינית, לא משתף פעולה בחקירותיו, מעלים ראיות, לא עונה ולא מתייחס לראיות הקיימות בתיק".

"כלל ההתנהגות של המעורבים בתיק הנה של שיבוש הליכים והסתרת מידע. החקירה עודנה בעיצומה והתיק חמור מאוד".

כאמור, השופט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו של נתנאל סנדרוסי בשמונה ימים נוספים תוך שהוא מציין כי "קיימת התקדמות חלקית בחקירה והעובדה ששומר על זכות השתיקה זו זכותו. אבל כמובן שהדבר יילקח בחשבון. יש פה חקירה שמתנהלת בצורה מורכבת. קשורה בראיות ובחשודים אחרים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו