מטוס בטהרן. צילום: ויקיפדיה

אימה: הישראלי שנאלץ לנחות בטהרן בירת איראן משחזר בראיון

לאחר מספר חודשים של שהות בהודו, היה אמור להמשיך בר אזולאי בדרכו לבוקרשט אלא שבמהלך הטיסה אחד הנוסעים לקה בדום לב ובעקבות כך צוות המטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום. איראן הייתה היעד הקרוב ביותר ולכך נאלץ המטוס לנחות שם

אזרח ישראלי שטס מהודו לבוקרשט נאלץ לבצע נחיתת ביניים מפתיעה בטהרן בירת איראן וזאת בעקבות מצב חירום שאירע במטוס.

בראיון לחדשות 12 סיפר בר אזולאי כי לאחר מספר חודשים של שהות בהודו, היה אמור להמשיך בדרכו לבוקרשט אלא שבמהלך הטיסה אחד הנוסעים לקה בדום לב ובעקבות כך צוות המטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום. איראן הייתה היעד הקרוב ביותר ולכך נאלץ המטוס לנחות שם.

אזולאי סיפר כי היה באמצע שינה כאשר אחד הנוסעים העיר אותו וסיפר לו כי המטוס נוחת. "בשלב הזה לא היה ברור לי איך נוחתים מהר כל כך עד שהתברר לי כי ישנה נחיתת ביניים בעקבות המקרה. האדם היה מוטל על רצפת המטוס וצוות הדיילים ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות".

"אני מדבר על זה ויש לי צמרמורת גם מהזוועה הזו שראיתי אדם מחוסר הכרה שעובר החייאה, זה היה מחזה קשה והדבר השני זו הנחיתה. הייתי מאוד בלחץ, לא הודיעו ולא הסבירו לנו כלום ולא ידענו אם ניאלץ לרדת מהמטוס או לא".

"אחרי שנחתנו עלה צוות רפואי למטוס, ופשוט קיוויתי שלא יורידו אותנו. אמרתי לעצמי שגם אם זה יקרה אני לא ארד מהמטוס בטוח לא לבד, אני מפחד לדמיין את הסיטואציה הזו שוב", סיפר. "עשו לאדם שהיה על רצפת המטוס החייאה וכולם ראו את זה. המתנו 4 שעות במטוס וזהו. כל ה-24 שעות שעברתי הרגישו כמו נצח".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה קרה איתו בסוף?

זה לא נורא. גם אני נכנסתי לבניין המנהיגות אפילו בתוך טהרן ולחצתי יד לאחמדינג'ד בזמנו.
היה לי בכל זאת פחד כי אני יהודי ומישראל.
נעצו בי מבטים אך לא עשו לי דבר.

איך מר הסיפור?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו