צילום: פלאש 90

סמוטריץ': "לא טיפסנו על העץ – דורשים מה שמגיע לנו"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' בכיר באיחוד הימין תוקף את הליכוד ואומר: "לא טיפסנו על העץ - אנו דורשים את מה שמגיע לנו". בהתייחס לדבריו של חבר הכנסת רועי פולקמן, שאמר כי הוא שוקל לשבת בממשלת נתניהו, גם אם יואשם: "לא מבין מה לא לגיטימי"

שישה ימים בלבד נותרו להרכבת הממשלה ומחלוקת על מספר נושאים במו"מ בין השותפות הקואליציוניות עדיין תוקע את הרכבת הקואליציה. אחת הטענות שעלו מצד הליכוד היא שהדרישות של איחוד מפלגות הימין מוגזמות. הבוקר (חמישי) ח"כ בצלאל סמוטריץ' בכיר באיחוד הימין תוקף את הליכוד ואומר: "לא טיפסנו על העץ – אנו דורשים את מה שמגיע לנו".

בראיון לגלי צה"ל הוסיף, "אנחנו עומדים על דרישתנו לקבל את תיק החינוך והמשפטים ותקראו לי לריאיון בעוד שבוע. אני מעריך שתורכב ממשלה", אמר סמוטריץ'. "זו הדרישה הצודקת והמוסרית ובשונה ממפלגת 'כולנו', אנחנו חמישה מנדטים ולכן אנחנו כן לשון מאזניים, וכל מה שאנו רוצים זה להמשיך להחזיק בתיק החינוך והמשפטים".

באשר לפסקת ההתגברות סמוטריץ' הסביר כי הוא לא יודע באיזה נוסח היא תאושר אך ציין את האופן בו הוא היה רוצה שהיא תכתב. "רעיון פסקת ההתגברות היא מושג שלא אנחנו המצאנו זה חוק שחוקק בממשלת רבין והוא כבר קיים בחוק יסוד חופש העיסוק שהגה אהרן ברק", אמר. "אנחנו רק מנסים להוסיף אותו לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו".

בהתייחס לדבריו של חבר הכנסת רועי פולקמן ממפלגת כולנו הבוקר, שאמר כי הוא שוקל לשבת בממשלת נתניהו, גם אם יואשם: "אני לא מבין מה לא לגיטימי בזה שחבר כנסת אומר שהעם אמר את דברו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו