צילום: פלאש 90

נתניהו הציע להעביר חוק גיוס: ליברמן דחה את ההצעה

לפי הצעת ראש הממשלה, מיד עם הרכבת הממשלה יובא חוק הגיוס המקורי של ליברמן ככתבו וכלשונו לאישור מחודש על ידי מליאת הכנסת. "ההצעה הוגשה כעת לצדדים ואנו ממתינים לתשובתם החיובית כדי להקים ממשלת ימין עוד הלילה ולמנוע בחירות"

בניסיון אחרון למנוע בחירות חדשות, ראש הממשלה נתניהו בהצעה חדשה למפלגות החרדיות ולאביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו.

לפי הצעת ראש הממשלה, מיד עם הרכבת הממשלה יובא חוק הגיוס המקורי של ליברמן ככתבו וכלשונו לאישור מחודש על ידי מליאת הכנסת.

לאחר אישורו, החוק יוכן לקריאה שנייה ושלישית בהסכמה משותפת. כידוע, אם לא תושג הסכמה עד סוף יולי ובהתאם להחלטת בגצ, יפוג ההסדר של "תורתו אומנותו" ויחול חוק שירות חובה לכולם.

בליכוד מאיימים: "החרדים ייאלצו לבחור בין החוק של ליברמן לבין חזרה לחוק המקורי שמשמעותו גיוס מלא לחרדים כמו לכל חלקי הציבור".

"ההצעה הוגשה כעת לצדדים ואנו ממתינים לתשובתם החיובית כדי להקים ממשלת ימין עוד הלילה ולמנוע בחירות מיותרות".

גורם בכיר במפלגות החרדיות אומר בעקבות כך: "אחרי שתמכנו בנתניהו לאורך כל הדרך הוא מפנה לנו עורף עם איומים, אנחנו לא חוששים שיחול חוק שירות ביטחון על כולם. לא יהיה בחור ישיבה אחד שיגוייס". בכיר נוסף ביהדות התורה אמר‏ "אולי בכלל נתמוך במועמד אחר בליכוד ואז תהיה ממשלה רחבה".

בעקבות כך, במפלגת ישראל ביתנו דחו את ההצעה ואמרו "ההצעה שלנו ידועה, והיא עדיין בתוקף".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדוע ציבור הבוחרים החרדי שהוא רובו של בוחר צריל להיות סביב הצעת ראש הממשלה אנו בחרנו במפלגות שלנו ולא בנתניהו אין לנו עניין להיות נתיניו בפרט שהוא בוגד בנו אם יש אופציה אחרת למה שנחזור שוב לבחירות
במחשבה שניה לא נצא שוב לבחירות זה לא היעד שבו בחרנו מצידנו שיהיה משהו אחר מהליכוד.

אנו מאוכזבים מהיצוג שלנו בכנסת שהשליחים שלנו הולכים כעיוורים אחר ראש הממשלה שמוליך אותנו שולל אין סיבה שנטרח שוב לבחירות נוספות ממלא התוצאות יהיו דומות חבל על כל העבודה וריצות השכנוע בבתים שבסוף הן התוצאות תחשבו על זה.

אף אחד לא מתגייס ואם ירצו להכניס לכלא הצבאי את ילדינו אנחנו אנו נעשה דברים פליליים וניכנס לכלא. כל חרדי וכל הציבור החרדי נכנסים לכלא. יותר ממליון איש מתכוונים לגרום למצב שיצתרכו להכניס את כולנו לכלא. בואו נראה אותכם עכשיו.
אני לא מפחד ממכם ממשלה בזויה. אני עכשיו מוכן להכל. וכולם יעשו כמוני.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו