צילום: פלאש 90

נתניהו תוקף: "ליברמן מהשמאל, הוליך שולל את מצביעיו" • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הלילה בחריפות יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שלדבריו "הוליך שולל את המצביעים שלו" ולא הייתה לו כוונה מהרגע הראשון להיכנס לממשלה. "הוא הציב עוד דרישה ועוד דרישה, ובכל פעם הייתה דרישה חדשה

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הלילה את יו"ר ישראל ביתנו ביציאה מהמליאה: "ליברמן לצערי הוליך שולל את המצביעים שלו , לא הייתה לו שום כוונה מהרגע הראשון לבצע את מה שהוא אמר".

נתניהו המשיך: "הוא הציב דרישה ועוד דרישה, וכל פעם שהדרישה שלו הייתה נענית היה מעלה דרישה חדשה. בהתחלה לא הבנתי את זה, החרדים התחילו, הלכו לקראתו. קשקוש. הליכוד לא גמר עם המפלגות. גמרנו עם כולן. כשכחלון אמר סיימנו את ההסכם אבל אני לא רוצה לחתום לפני ליברמן. היה לנו שישים ויחד איתו 65. הוא לא התכוון להגיע להסכמות. הוא רצה בצורה הכי ברורה להפיל את הממשלה הזאת משיקולים של לקושש כמה קולות, כך הוא חושב, הוא לא יצליח".

עוד הוסיף נתניהו "ליברמן הוא עכשיו חלק מהשמאל" מאחר ש"הוא לא נותן את קולו לממשלת הימין". על טענותיו של ליברמן, שלפיהן האחריות לבחירות מוטלת על הליכוד, אמר נתניהו כי מדובר ב"קשקוש". ראש הממשלה הוסיף כי גם יו"ר כולנו, משה כחלון, אמר "טוב, סיימנו את ההסכם, אבל אני אל רוצה לחתום לפני שליברמן חותם".

"היו לנו 60", המשיך נתניהו. "הוא לא התכוון להגיע להסכמות. הוא רצה בצורה הכי ברורה להפיל את הממשלה הזאת והוא עושה את זה משיקולים של לקושש כמה קולות. ככה הוא חושב, אבל הוא לא יצליח. הוא גורר מדינה שלמה לעוד חצי שנה של בחירות. בשמונה חודשים אביגדור ליברמן גורר את המדינה פעמיים לבחירות בגלל גחמות אישיות בגלל הרצון והניסיון לקבל עוד כמה מנדטים פשוט לא יאומן, פשוט לא יאומן".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחחחח איזה בלאגן דוקא מתאים לי עוד בחירות…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו