"לוין שקרן": נתניהו שוקל להכריז שלא יישב עם ליברמן בממשלה

השר יריב לוין שהיה ממונה על המשא ומתן חשף: "ליברמן דרש 3 תיקים ו-5 משרדי ממשלה". ישראל ביתנו בתגובה: "לוין - השקרן האולטימטיבי". ח"כ עודד פורר: "כל דרך ניהול המו"מ נבעה ממניעיו האישיים כשמכר את כל מה שיכול היה למכור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייעץ עם מקורביו על האפשרות שיתחייב פומבית לא לשבת יחד עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בממשלה הבאה ובכך לנסות לגרום לו נזק אלקטורלי משמעותי, כדי שלא יוכל להבטיח לבוחריו שיצטרף לממשלת ימין, כך דווח הבוקר ב'כאן חדשות'. בינתיים, עימות חריף בין השר יריב לוין ל'ישראל ביתנו'.

יו"ר צוות המשא ומתן של הליכוד, השר יריב לוין, התייחס לכשלנו ברכבת הממשלה ואמר כי, "לצערי הרב היה לי ברור שליברמן לא מעוניין להיכנס לממשלה. היה אפשר לראות לפי הצבת האולטימטום ההזוי הזה על חוק הגיוס. אין אף חוק שנכנס לקריאה שנייה ושלישית כמו בקריאה הראשונה".

עוד הוסיף השר לוין בראיון ל'כאן חדשות' וחשף כי, "השותפות האחרות הסכימו לעשות פשרות גדולות. ישראל ביתנו ביקשו לקבל 3 שרים ו-5 משרדי ממשלה. היו בקשות להפוך את משרד הקליטה למשרד חוץ קטן עם 15 שליחים בכל העולם. הדרישות היו אבסורדיות". מישראל ביתנו נמסר בתגובה: "השר לוין צריך להיכנס לספר גינס כשקרן אולטימטיבי בהיסטוריה של המשאים ומתנים קואליציוניים במדינת ישראל".

ח"כ עודד פורר מ'ישראל ביתנו' אמר בראיון ל'כאן חדשות' על הצהרת נתניהו אמש כי, "היה משעשע לשמוע את רה"מ מדבר על גחמות אישיות. אני רק יכול לומר שכל דרך ניהול המו"מ נבעה ממניעיו האישיים כשמכר בראש ובראשונה את כל מה שיכול היה למכור למפלגות החרדיות, ומכאן ואילך הוא היה שבוי בידיהן".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו