צילום: דני בן דוד, קק״ל

אלפים מפגינים על גדר הרצועה: 3 שריפות מבלוני תבערה

שריפה פרצה ביער בארי בשל בלון תבערה. צוותי כיבוי פועלים במקום על מנת לכבות את השריפה • 7000 פלסטינים מפגינים בגבול רצועת עזה • משרד הבריאות הפלסטיני: 11 פצועים • מנהיג הג'יהאד: נשגר אלף רקטות מדי יום במשך חודש

ההפגנה השבועית בגדר המערכת: כ-7,000 פלסטינים התאספו בחמישה מוקדים לאורך גבול עזה. בצה"ל עושים שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. משרד הבריאות הפלסטיני ברצועה דיווחו כי 11 פלסטינים נפצעו מירי צה"ל. באחד המקרים הושלך מטען לעבר כוחות צה"ל שפועלים בגבול. איש לא נפגע.

במקביל, פרצו שריפות בשלושה מוקדים בעוטף עזה כתוצאה מבלוני תבערה. באזור יער בארי פרצה שריפה כתוצאה מהפרחת בלון תבערה. כוחות הכבאות טיפלו בשתי שריפות שפרצו ביער בארי, שאחת מהן פרצה בשל הפרחת בלון תבערה מהרצועה. כוחות הכבאות השתלטו על שתי השריפות, ואיש לא נפגע.

בתוך כך, מנהיג הג'יהאד האיסלאמי זיאד נחאלה מאיים כי לפלגים הפלסטינים ברצועת עזה יש יכולת לשגר אלף רקטות מדי יום במשך חודש שלם לעבר שטח מדינת ישראל. לדבריו, הזרועות הצבאיות בעזה משפרות מדי יום את יכולותיהן וכדי להדגים את דבריו הוא חשף כי יש בידיהן רקטות עם ראשי נפץ במשקל חצי טון. הוא אמר את הדברים בריאיון לרשת "אל-מנאר" של חיזבאללה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חיסול ראשים חייבים ועכשיו!!!!
זה כח ההתראה הכי גדול שיש לעם ישראל,חיסול ראשי מחבלים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו