צילום: פלאש 90

סוער באיחוד הימין: ח"כ סמוטריץ' זועם, פרץ תומך בנתניהו

לאחר ההחלטה של ראש הממשלה נתניהו למנות את ח"כ אמיר אוחנה מהליכוד לתפקיד שר המשפטים, יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' תוקף בחריפות הערב ואומר כי "הגיע הזמן שנפיק לקחים". מנגד, רפי פרץ הביע תמיכה בהחלטה של נתניהו"

במהלך המו"מ הקואליציוני דרש ח"כ בצלאל סמוטריץ' לקבל לידיו את תיק המשפטים אותו החזיקה שרת המשפטים היוצאת איילת שקד. הוא טען כי תיק המשפטים שייך לציונות הדתית ואך טבעי שאיחוד מפלגות הימין תקבל את התיק. בנוסף דרש סמוטריץ' את תיק החינוך עבור שותפו למפלגה, רפי פרץ.

היום לאחר שהתפזרה הכנסת החליט נתניהו למנות את אמיר אוחנה לשר המפשטים הזמני עד לאחר הבחירות לכנסת ה-22, ח"כ סמוטריץ' תוקף בחריפות את נתניהו על אף שבמשך כל התקופה העניק לו גיבוי מלא.

בהודעה שפרסם הערב כתב: "אמיר אוחנה הוא חבר ואיש ראוי ואני כמובן מאחל לו הצלחה גדולה. אבל לא הוא הסיפור, הסיפור הוא נתניהו שלא היה מתייחס לאף אחד מהשותפים האחרים שלו כמו שהוא מרשה לעצמו להתייחס לציונות הדתית. הגיע הזמן שנפיק לקחים".

מנגד, יו"ר איחוד מפלגות הימין רפי פרץ הביע תמיכה בנתניהו במינויו של אמיר אוחנה לשר המשפטים. גורם בבית היהודי התבטא הערב: "רפי פרץ מקבל את תיק החינוך כמו שדרש לאורך כל המו״מ, לא ברור לנו למה סמוטריץ׳ תוקף את נתניהו במקום להסיק מסקנות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוחנה? טוב עם התנהגות כזאת ביבי לא יגיע רחוק. אוחנה הוא האחד שבגללו ביבי נתניהו ישב בכלא. והכל הטפשות של ביבי בעצמו.
דווקא סמוטריץ' היה מגן על נתניהו במצבו והיה מרפא את כל עם ישראל מהחוקים המקולקלים שהביאה הציונות החילונית.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו