הורביץ. צילום: פלאש 90

מתחרה לזנדברג: ניצן הורוביץ הודיע כי יתמודד על ראשות מרצ

העיתונאי שכיהן כח"כ מטעם המפלגה במשך שתי קדנציות, הכריז שיתמודד על ראשותה לקראת הבחירות הקרובות. "צריך מנהיגות חזקה בשמאל. המפלגה צריכה ויכולה לחזור לשיאים שלה, לצרף כוחות נוספים ולהיות הציר המרכזי של השמאל בישראל"

העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר, ניצן הורוביץ, הודיע היום (שני) כי החליט להתמודד לראשות מפלגת מרצ. "צריך מנהיגות חזקה בשמאל כי אי-אפשר לסמוך על אף אחד אחר שיילחם באמת למען החופש שלנו כמו שמרצ ידעה להילחם – לא על ליברמן, לא על גנץ, ובטח לא על נתניהו", כתב הורביץ בהודעה שפרסם הבוקר.

המועמד הטרי, שכיהן כחבר כנסת מטעם המפלגה במשך שתי קדנציות, הוסיף, "במרצ יש פרלמנטרים מעולים ופעילים מסורים בכל רחבי הארץ, וצריך שנהיה יותר: יותר יהודים ויותר ערבים והרבה יותר צעירים וחיילים וסטודנטים. המפלגה צריכה ויכולה לחזור לשיאים שלה, לצרף כוחות נוספים ולהיות הציר המרכזי של השמאל בישראל".

הורוביץ צפוי להתמודד מול היו"ר המכהנת של מרצ, תמר זנדברג, שנבחרה לתפקידה במרץ 2018 והובילה את המפלגה בבחירות האחרונות. ביום ראשון תתכנס ועידת מרצ כדי לאשר את הבחירות ליו"ר, כאשר לפי ההערכה הורוביץ יקדם את קיום הבחירות בקרב אלף צירי הוועידה ולא בפריימריז כפי שהיה בבחירתה של זנדברג בשנה שעברה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו