ברעם. צילום: דובר צה"ל

אלוף פיקוד הצפון: "חיזבאללה ממשיך להתעצם – לבנון עלולה לשלם מחיר"

האלוף אמיר ברעם איים כי "מדינת לבנון עלולה לשלם במערכה הבאה מחיר כבד על שיתוף הפעולה שלה עם הטרור השיעי". הקצין הבכיר לעג לנסראללה: "ההתלהמות והצווחות שלו - תוצאה של לחץ"‎. הבטיח: "לא נאפשר לו לממש את שאיפות ההרס"

מפקד פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, אמר היום (שלישי) כי "נאמנותו של חזבאללה הייתה ועודנה למנהיג העליון באיראן, ולא לאזרחי לבנון. כתוצאה ישירה מכך, עלולה מדינת לבנון לשלם במערכה הבאה מחיר כבד על שיתוף הפעולה שלה עם הטרור השיעי". ברעם הצהיר כי, "לא נאפשר לחיזבאללה לממש את תכניותיו ואת שאיפות ההרס שלו ושל פטרוניו באיראן".

בדברים שנשא בטקס לציון 13 שנה למלחמת לבנון השנייה הוסיף מפקד פיקוד הצפון כי, "13 השנים שחלפו מאז מלחמת לבנון השנייה והיציבות הביטחונית שהביאה לגזרה הן ההוכחה הטובה ביותר להרתעה שיצרה המלחמה". הקצין הבכיר הבהיר כי צה"ל ימשיך לפעול לסיכול מאמצי חזבאללה לאיים על ישראל, ואמר כי "אם תיכפה עלינו מלחמה – נגבה מחיר כבד מהארגון הזה ומאלו הנותנים לו חסות – בכל מקום שיידרש".

עם זאת, האלוף ברעם הוסיף: "חיזבאללה ממשיך להתעצם ולבסס את כוחותיו מעבר לגבול. מבצע מגן צפוני שהגיע לסיומו פגע קשות ביכולותיו של הארגון". עוד הוסיף כי, "חיזבאללה ממשיך לבסס את כוחו בדרום לבנון בניגוד להחלטת האו"ם, בונה בכפרים ממש פה ממול תשתיות של טרור ורקטות ומתכוון לנסות ולאיים עלינו גם באמצעות כוחות התקפיים".

האלוף השיב לאיומים של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ואמר כי, "חזינו בהתלהמות ובצווחות של נסראללה בנאומו – הכל כתוצאה מלחץ רב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן כן כן בטח אם הם ישגרו 600 טילים כמו חמאס בעזה .
אז נזרים להם מיליוני דולרים ונממן להם חשמל,אבל נעניש אותם כמו בעזה נצמצם להם את מרחב הדיג.
אההה סליחה טעות בלבנון אין לנו את היכולת לצמצם להם את מרחב הדיג.
טוב נעניש אותם בהפלת שני בניינים וווילה.
עד המערכה הבאה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו