צילום מסך מתוך הראיון

יאיר נתניהו: "טראמפ הוא החבר הכי טוב של ישראל – יש לנו זיכרון ארוך"

בנו של ראש הממשלה העניק ראיון נדיר לתקשורת האמריקנית ושיבח את הנשיא האמריקני: "הרוב המכריע של הישראלים מעריץ את אמריקה ואת הנשיא טראמפ, הוא כוכב אמיתי בישראל". לדבריו: "ישראל נותנת כל כך הרבה לארה"ב בתחום המודיעין"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, העניק השבוע ראיון נדיר לגוף תקשורת ימני-שמרני "בלייז טי.וי" המשדר בארצות הברית. בראיון שיבח נתניהו הצעיר את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שלדבריו, "הוא החבר הכי טוב של ישראל שהיה אי פעם בבית הלבן". עוד הוסיף כי, "אפשר להגיד שישראל היא בת הברית הנאמנה ביותר של ארה"ב, ולמרות שהיא רק בגודל של ניו ג'רזי, היא נותנת כל כך הרבה לארה"ב בתחומי הביטחון, המודיעין".

בנו של ראש הממשלה הוסיף להרעיף שבחים על הנשיא האמריקני, "טראמפ ייזכר לנצח בהיסטוריה היהודית על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים וההכרה בריבונות ישראל ברמת הגולן. העם היהודי עדיין זוכר את מלך פרס כורש שהכיר בירושלים לפני 2,500 שנה, יש לנו זיכרון ארוך טווח, והרוב המכריע של הישראלים מעריץ את אמריקה ואת הנשיא טראמפ, הוא כוכב אמיתי בישראל".

"ישראל היא בת הברית הכי חשובה של ארה"ב ולהפך, אין לנו חברים טובים יותר", אמר נתניהו. "האויבים שלנו, איראן והאיסלאם הרדיקלי, קוראים לישראל השטן הקטן ולארה"ב השטן הגדול, הם רואים אותנו כאחד. שלא כמו מדינות אחרות במזרח התיכון, לישראלים יש אינטרסים משותפים עם ארה"ב, ויותר מזה – הישראלים מעריצים את אמריקה".

נתניהו השווה בין גדר הגבול עם מצרים לבעיה שמתמודדת איתה כיום ארצות הברית בגבול עם מקיסקו ואמר כי, "הייתה לנו בעיה בתחילת שנות האלפיים בגבול המצרי, שהיה למעשה מדבר פתוח. אלפי מהגרים מאפריקה שעברו מסודן למצרים החלו להסתנן אלינו – עד לתל אביב. בישראל יש רק 8 מיליון תושבים, מאות אלפי מהגרים היו עלולים להביא לסופה של ישראל. החל מ-2011 בנינו את החומה מקצה לקצה של הגבול. מאז שהיא הושלמה ההגירה הופסקה לאפס".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו