צילום: הדס פרוש / פלאש 90

נפגש עם לפיד בוינה? ליברמן הסיר את תביעת הדיבה נגד גיורא עזרא

בכתב תביעה שהגיש ליברמן נגד גיורא עזרא דרש פיצוי של 140 אלף שקלים בגין הוצאת לשון הרע וזאת לאחר שגיורא עזרא פרסם כי ליברמן נפגש עם יאיר לפיד בוינה על אף שאיים כי מי שיכתוב זאת, תוגש נגדו תביעת דיבה. הבוקר הוסרה התביעה

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן הגיש לפני מספר ימים תביעת דיבה נגד ג'ורג' עזרא, המכונה "קפטן ג'ורג" בחשבון הטוויטר שלו, לאחר שטען כי ליברמן וח"כ יאיר לפיד מספר 2 ב'כחול לבן' נפגשו בעיר וינה.

בכתב התביעה ליברמן דרש מעזרא 140 אלף שקלים כפיצוי בגין הוצאת לשון הרע וזאת לאחר שהצהיר כי לא נפגש עם לפיד בוינה ואף איים כי מי שיכתוב זאת, תוגש נגדו תביעת דיבה.

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים על ידי עורכי דינו, ירון קוסטליץ ואביעד שאולזון, נכתב: "עניינה של תביעה זו בפרסומים חמורים שפרסם הנתבע נגד התובע, מתוך כוונה לפגוע בו, בעיצומה של מערכת בחירות. הפרסומים מציגים לציבור הבוחרים מצג שקרי לחלוטין, פרסומים שעלולים להסב לתובע נזק תקשורתי וציבורי רב. במעשים האמורים, עבר הנתבע על הוראותיו של חוק איסור לשון הרע".

אלא שהבוקר, לאחר דין ודברים בין הצדדים, הגיעו להסכמה כי גיורא עזרא יצהיר בשידור כי הוא חוזר בו מדבריו נגד ליברמן ואף התנצל על כך ובתמורה, ליברמן משך את תביעת הדיבה נגדו.

במהלך ההתנצלות שלו אמר עזרא: "אני רוצה להבהיר שהדברים שכתבתי התבססו על פרסומים שונים בנושא. טעיתי. הסרתי את כל הפרסומים שפרסמתי על הנושא, ואני מתנצל בפני אביגדור ליברמן".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו