נתניהו וקרא. צילום: הדס פרוש / פלאש 90

התנועה לאיכות השלטון: למנות שר תקשורת חדש באופן מיידי

לאחר ההתפטרות של איוב קרא: התנועה לאיכות השלטון שלחה מכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בדרישה כי יורה לראש הממשלה נתניהו למנות באופן מיידי שר תקשורת חלופי, זאת בשל היותו מצוי בניגוד עניינים בתפקיד זה

התנועה לאיכות השלטון  שלחה היום מכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ולראש הממשלה בנימין נתניהו, בדרישה כי יפעלו למנות באופן מיידי שר תקשורת חלופי, זאת בשל היותו של נתניהו מצוי בניגוד עניינים בתפקיד זה.

"רה"מ מוגבל משמעותית בהפעלת סמכויותיו במשרד התקשורת ולכן אינו עומד בדרישות המינימליות המתבקשות מהעומד בראש המשרד", נכתב.

כזכור, השבוע הודיע איוב קרא כי הוא מתפטר מתפקידו כשר תקשורת. במכתב ששלח לראש הממשלה כתב קרא: "מאז מוניתי לשר התקשורת החל מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות וכל הצלחה הפכה לצערי לכישלון, כולל ביקורת מגמתית מבפנים ומבחוץ, לשיאה שיתוף פעולה בין צמרת הליכוד כדי להחליש ולהוציא אותי ממרכזי הכוח בתנועה, לרבות אסרו עלי להתמודד במגזר המיעוטים, דבר שלא נעשה לאיש ציבור".

"כדי להפסיק מסע ציד זה ועל מנת להמשיך ולשרת את מדינת ישראל, אינני פורש מחיי הציבוריים אבל אני יוצא לקרב לטיהור שמי וגם לניקוי הליכוד מ"תפישות עולם מפא״יניקיות שחדרו אליו בשנים האחרונות".

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי בימים הקרובים ימונה שר תקשורת חדש.

מנדלבליט: "נתניהו לא ישוב למשרד התקשורת אך יוכל לעסוק בתאגיד"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו