צילום: משה שי / פלאש 90

שדה דב ייסגר היום? נתניהו זימן את ראש עיריית אילת לפגישה דחופה

נתניהו זימן את ראש עיריית דימונה וראש עיריית אילת לפגישה בלשכתו בשעה 14:30 בנושא סגירת שדה דב. ההערכות שנתניהו לא ידחה את הפינוי ויגבש תוכנית הטבות לפיצוי תושבי אילת. במהלך היום ישבית השלטון המקומי את השירותים העירוניים

ראש הממשלה נתניהו צפוי להיפגש היום בצהריים עם שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', לשיחת היוועצות נוספת בנושא סגירת שדה התעופה. סמוטריץ' היה זה שהציג בפני ראש הממשלה את המתווה לדחיית פינוי השדה בשלוש שנים, תוך כדי שיווק הקרקעות וקידום מתן היתרי בנייה עד מציאת פתרונות אופטימליים למען תושבי אילת.

נתניהו זימן את ראש עיריית דימונה בני ביטון, וראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי לפגישה בלשכתו בשעה 14:30 בנושא סגירת שדה דב.

ההערכות שנתניהו לא ידחה את הפינוי ויגבש תוכנית הטבות לפיצוי תושבי אילת, לאחר הפגישה רבת המשתתפים בלשכתו, שבה הובהרו לו כל המשמעויות הכספיות והמשפטיות לדחייה כזו.

בפגישה השתתפו אנשי מקצוע ממשרדי הממשלה השונים, ובהם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. המשנה ליועץ המשפטי, ארז קמיניץ; שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ'. ראש אגף תקציבים במשרד האוצר, שאול מרידור. נציגי מינהל התכנון ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ועו"ד רינה מיוחס מפרקליטות המדינה.

במהלך היום ישבית השלטון המקומי את השירותים העירוניים בעיריות ובמועצות האזוריות לאות הזדהות עם מחאת העיר אילת נגד סגירת שדה דב. בהחלטה תומכים גם יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ויו"ר מרכז המועצות האזוריות שי חג'ג'.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכסף ינצח את האילתים.
על בטוח.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו