צילום: תומר נויברג ויונתן סינדל / פלאש 90

חיבור ראשון: פייגלין ובנט הגיעו להסכמה עקרונית על ריצה משותפת

לקראת הבחירות: יו"ר זהות ויו"ר הימין החדש החליטו על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-22. ההסכמה אינה סופית עדיין בשלב זה היות וישנם מספר נושאים בהם חלוקים השניים ועדיין לא הגיעו לידי הסכמה. מסתמן כי שקד לא תתמודד בימין החדש

יותר מחודשיים נותרו עד לבחירות הקרובות ובימין הליברלי כבר נרשם הבוקר חיבור ראשון. יו"ר הימין החדש השר לשעבר נפתלי בנט ויו"ר זהות משה פייגלין הגיעו להסכמה עקרונית על ריצה משותפת לכנסת ה-22.

על פי הדיווח בווינט, ההסכמה אינה סופית עדיין בשלב זה היות וישנם מספר נושאים בהם חלוקים השניים ועדיין לא הגיעו לידי הסכמה. סלע המחלוקת היא על זהות היו"ר. נפתלי בנט טוען כי הוא זה שצריך לעמוד בראש הרשימה היות ומפלגתו הביאה בבחירות האחרונות מספר גדול יותר של מצביעים.

אלא שיו"ר זהות משה פייגלין טוען כי הקולות שבנט קיבל, בחלקם הגיעו מהאלקטורט של שקד. וכי הדרך הנכונה בשלב זה לקבוע את זהות היו"ר היא דווקא על ידי פריימריז שיתקיימו. ההערכה במערכת הפוליטית כי הדברים ייסגרו בעוד כחודש כאשר מערכת הבחירות תגיע אל הישורת האחרונה.

בתוך כך, מסתמן כי איילת שקד השוהה כעת בחו"ל, לא תתמודד במסגרת הימין החדש אלא תתמודד במסגרת פוליטית אחרת ואולי תעדיף שלא להתמודד בבחירות הקרובות ולהכין את הקרקע לקראת התמודדות בפריימריז של הליכוד. בבחירות שלאחר מכן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שנתת בעיטה לציבור שלך ועכשיו אתה הולך עם פייגלין הפסיכי

איך פייגלין פסיכי בדיוק?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו