פרץ וברק בימים טובים יותר. צילום: אורל כהן, פלאש 90

גורמים בעבודה: המטרה של פרץ היא לאלץ את אהוד ברק להיות מספר 2

גורמים במפלגת העבודה אומרים כי בחירתו של עמיר פרץ תרחיק חיבורים עם מפלגות אחרות, וכי הוא יעדיף להוביל את המפלגה ולשקמה. בסביבתו של אהוד ברק דווקא כן מאמינים כי יהיה איחוד עם מפלגת העבודה, כשיצליח פרץ לשקם את המפלגה

יממה אחרי היבחרו של עמיר פרץ ליו"ר העבודה, גורמים במפלגה אומרים כי בחירתו תרחיק חיבורים עם מפלגות אחרות, וכי הוא יעדיף להוביל את המפלגה ולשקמה, כך דווח הערב ב'כאן חדשות'. לדברי הגורמים, מטרתו של פרץ היא להביא את אהוד ברק להסכים להיות מספר 2 במפלגה.

על פי הדיווח של יואב קרקובסקי הערב, בסביבתו של אהוד ברק דווקא כן מאמינים כי יהיה איחוד עם מפלגת העבודה – כשיצליח פרץ לשקם את המפלגה. בכחול לבן שוללים חיבור עם העבודה, ואומרים כי לא יהיו חלק מאיחוד נוסף.

הבוקר דווח ב'כאן חדשות' כי, מקורביו של עמיר פרץ אומרים כי אין בכוונתו לקיים בשלב זה משא ומתן לחיבור עם מפלגתו של אהוד ברק. "רק העבודה תוביל חיבור, לא ברק", אמרו המקורבים. קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה צפוי להיות עצמאי במטרה לחזק את מעמדה של המפלגה בגוש המרכז שמאל, כך שבמידה שיהיו חיבורים, היא זו שתוביל אותם.

במסיבת העיתונאים שקיים היום אמר פרץ כי, "שוחחתי עם ראשי סיעות ותנועות פוליטיות, ביניהם גם עם אורלי לוי ואהוד ברק. כמו שאמרתי בימים האחרונים, העבודה בראשותי תוביל לחיבורים בכדי שנוביל כח דמוקרטי ואידיאולוגי חברתי גדול מול הימין בראשות נתניהו. המטרה שלנו ברורה: להחזיר לסדר היום את הנושאים החברתיים כלכליים והמדיניים של מפלגת העבודה".

עוד הוסיף, "אני חוזר להוביל את העבודה בכדי שנהפוך ממפלגה פוליטית לבית פולטי לכל הישראלים, בני כל הדתות יוצאי כל העדות. מפלגת העבודה יוצאת הבוקר לדרך חדשה. עלינו ליישר שורות, להתאחד ולהיות מוכנים לבחירות הכלליות הקריטיות כל כך לעתידה של מדינת ישראל. בהנהגתי תהפוך המפלגה לאלטרנטיבה מדינית וחברתית, ותביא בשורה אמיתית לאזרחי ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שבעים לשונות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו