צילום: רענן כהן

בדרך לחיבור? יו"ר העבודה נפגש עם יו"ר כחול לבן לראשונה

יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ נפגש בשעה האחרונה במטה מפלגת כחול לבן בת״א, עם יו״ר המפלגה גנץ כאשר על הפרק האפשרות של ריצה משותפת ואיחודים אפשריים בין המפלגות. ח"כים מהעבודה מקדמים יוזמה להקים מחדש את המחנה הציוני

יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ נפגש בשעה האחרונה במטה מפלגת ׳כחול לבן׳ בת״א, עם יו״ר המפלגה בני גנץ כאשר על הפרק האפשרות של ריצה משותפת ואיחודים אפשריים בין המפלגות.

בסיום הפגישה אמר גנץ: "ערכתי היום פגישה ראשונה עם יו"ר העבודה הנבחר ח"כ עמיר פרץ. בירכתי את עמיר על בחירתו, דנו בנושאים שעל סדר היום וסיכמנו להמשיך ולשמור על ערוץ הידברות".

יו"ר העבודה ח״כ עמיר פרץ אמר בסיום הפגישה: "היום התחלתי את סבב הפגישות שלי כיו״ר מפלגת העבודה עם ח״כ בני גנץ. הפגישה נערכה ברוח טובה של הערכה וכבוד הדדיים. סיכמנו לשמור על ערוץ הידברות פתוח".

נציין כי בוגי יעלון מראשי כחול לבן הבהיר בסוף השבוע כי מפלגת 'כחול לבן׳ תמשיך בבחירות הקרובות באותה מתכונת. "לא נחבור לשום מפלגה נוספת לפני הבחירות" אמר.

במקביל, חברי כנסת ממפלגת העבודה מקדמים יוזמה להקים מחדש את 'המחנה הציוני' עם התנועה של ציפי לבני שהודחה על ידי היו"ר הקודם אבי גבאי. חברי הכנסת מפעילים לחץ בתוך המפלגה, וגם מול היושב ראש הנבחר עמיר פרץ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

די לחפש קולות תמצאי פתרון לבעיות הגזענות כנגד העדה האטיופית

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו