צילום: תומר נויברג / פלאש 90

ברק נגד לפיד: "עטיפה עם נצנצים"; לפיד – "לא יעבור אחוז חסימה"

קרבות במפלגות השמאל: אהוד ברק תוקף את ראשי כחול לבן - "יאיר לפיד הוא הגורם העיקרי שכחול לבן לא ניצחו, הוא עטיפה עם נצנצים". בתגובה, יאיר לפיד לא נשאר חייב והגיב: "ברק לא יעבור את אחוז החסימה ויזרוק לפח מאה אלף קולות"

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק תוקף את מפלגת כחול לבן ואת יאיר לפיד העומד בראש יחד עם בני גנץ בראיון לרשת ב': "יאיר לפיד הוא הגורם העיקרי שכחול לבן לא ניצחו, הוא עטיפה עם נצנצים". בתגובה, לפיד לא נשאר חייב והגיב: "ברק לא יעבור את אחוז החסימה ויזרוק לפח מאה אלף קולות".

בהודעה שפרסם לפיד הוא כתב: "ברק לא יעבור את אחוז החסימה ויזרוק לפח 100 אלף קולות שיכולים לעשות את ההבדל בין נצחון להפסד. זה לא הזמן למפלגות תחביב. הרוטציה הביאה להישג של 35 מנדטים בזכות לפיד", כתב לפיד.

כזכור, שלשום ביקרו בחריפות במפלגתו של ברק את הסכם הרוטציה בין ראשי כחול לבן בני גנץ ויאיר לפיד. על פי בכירים במפלגת ישראל דמוקרטית של אהוד ברק המחקרים שבוצעו מראים כי הסכם הרוטציה בתוך יש עתיד גוזל כשני מנדטים מגוש השמאל מרכז. הדברים מגיעים כיממה לאחר שאיש כחול לבן משה (בוגי) יעלון תקף בחריפות את ברק ואמר בראיון לירון דקל בכאן 11 שאהוד ברק לא יעבור את אחוז החסימה ויביא לאובדן קולות של הגוש.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יאיר לפיד ואתה לא זרקת מעל מיליון קולות לפח, מה זה נותן לך 35 מנדטים באופוזיציה,??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו