ארכיון. צילום: פלאש 90

חשד לניסיון דריסה: חייל צה"ל ירה לעבר מחבל בטול כרם

כוח צה"ל ששהה במחסום עינב הסמוך לטול כרם, חשד כי רכב שהגיע לכיוונו מבקש לפגוע בו. הנהג, תושב טייבה, נפצע באורח בינוני בחזהו ופונה מהמקום על ידי הסהר האדום. הרקע לאירוע בבדיקה. אמש נעצרה פלסטינית בחברון לאחר שעוררה חשד

במהלך בידוק רכבים הלילה (שלישי) בכניסה לטול כרם, לוחם צה"ל זיהה רכב שנחשד בניסיון דריסת כוח שהיה במקום. בתגובה פתח החייל בירי, ממנו נפצע באורח בינוני גבר בן 34. הפצוע הועבר על ידי שירותי ההצלה אל בית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהוא סובל מפצעי ירי בחזה. מדובר צה"ל נסמר בתגובה כי "הרקע לאירוע בבדיקה".

בנוסף לכך, במהלך הלילה צה"ל עצר באיו"ש שמונה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירה.

אמש נעצרה פלסטינית בחברון לאחר שעוררה את חשדם של לוחמי צה"ל ששמרו בעמדה צבאית ביישוב היהודי. לאחר חיפוש נמצא סכין בתיקה של הפלסטינית. היא הועברה לחקירת כוחות הביטחון.

לפני כשבוע, עצרו כוחות צה"ל ושב"כ את המחבל החשוד בפיגוע הדריסה בכפר חיזמא הסמוך לירושלים, שבו נפצעו שלושה חיילי צה"ל באורח בינוני ושניים נוספים קל. כמו כן, לכדו הכוחות את אביו של החשוד והשניים הועברו לחקירת כוחות הביטחון – כך נמסר מדובר צה"ל. המחבל הדורס נתפס בכביש נילי-דולב שבחטמ"ר אפרים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו