צילום: תומר נויברג / פלאש 90

טעות של מתחילים: למה ברק נאלץ לבטל את כרטיס האשראי?

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר מפלגת ישראל דמוקרטית העלה אתמול סרטון שבו הוא משלם מכספו הפרטי על מנת לעקוץ את ראש הממשלה • תוך זמן קצר, גולשים העתיקו את נתוני מספר האשראי, ואהוד ברק נאלץ לבטל את כרטיס האשראי

יו"ר מפלגת ישראל דמוקרטית יצא אמש (שני) לרחובות העיר תל-אביב כשהוא מלווה בחלק מן המועמדים ברשימתו, והצהיר שהוא מזמין את כולם לפלאפל מכספו הפרטי. כדי להמחיש את העניין הכספי, שלף ברק את כרטיס האשראי שלו מארנקו ונופף בו למצלמה.

ברק שניסה לעקוץ את נתניהו, הצטלם עם אנשים כשהוא אוחז את כרטיסו הפרטי הפוך, כשכל פרטיו גלויים ברשתות החברתיות. "ביבי תראה, פה אנחנו בתור של הפלאפל הקוסם. זה אמיתי מאחורה, זה לא מסך ירוק. אנחנו פה באמת בתור. פה בניגוד למקומות שיש בהם רק מאחז עיניים, כאן יש קוסם אמיתי והפלאפל שלו קסם אמיתי", אמר ברק בסרטון שהעלה ברשתות החברתיות. בתוך זמן קצר התמונה של ברק נמחקה מהרשתות, אך זה לא עזר לברק. פרטיו כבר הופצו ברשתות החברתיות והפורומים השונים.

ברשתות החברתיות לגלגו על ברק ועל חשיפת פרטי האשראי. אחד הגולשים כתב: "יאללה חברים, מסגרת של 2.3 מיליון דולר, פיצות לכולם!", גולש אחר הציע להשתמש בכרטיס האשראי של ברק לכבוד אמזון פריים דיי: "אז אהוד ברק פרסם את הכרטיס אשראי שלו לעיני כל".

מטעמו של ברק נמסר כי כרטיס האשראי הוחלף. והגיבו: "הגיע הזמן שלאזרחי ישראל יהיה ראש ממשלה עם כרטיס אשראי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו