צילום: גילי יערי / פלאש 90

איחוד בשמאל? לאחר פגישה לילית: ברק הסכים לוותר על הראשות

אהוד ברק הבהיר אמש בפגישה שנערכה בביתה של נועה רוטמן מועמדת מטעמו, כי הוא מוכן לוותר על ראשות מפלגה מאוחדת של ישראל דמוקרטית, מרצ וח"כים מהעבודה. בכחול לבן החלו בקמפיין אגרסיבי נגד ברק במטרה שיפרוש מהמירוץ

אמש נפגשו בשעות הלילה יו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק, סתיו שפיר ממפלגת העבודה ועיסאווי פריג' ממרצ במטרה לדון באפשרות של ריצה משותפת בבחירות הקרובות לכנסת ה-22. על פי הדיווח בערוץ 13, ברק הבהיר כי הוא מסכים לוותר על ראשות המפלגה המאוחדת ושיו"ר מרצ ניצן הורוביץ יעמוד בראש הרשימה המאוחדת.

העיתונאי ברק רביד חשף כי זו הייתה הפגישה השנייה בין ברק לפריג' אתמול, והיא הסתיימה ללא החלטות. הפגישה התקיימה בביתה של נועה רוטמן והשתתף בה גם מקורבו של ברק אושי אלמליח. הפגישה החלה בשמונה בערב והסתיימה בסביבות חמש בבוקר. הגורמים מסרו כי כעת ממתינים להכרעתו של הורוביץ אם להמשיך ולקדם את המגעים לקראת ריצה משותפת.

בשעות הקטנות של הלילה הצטרף לפגישה גם יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ יחד עם מזכ"ל המפלגה תומר רזניק. גורמים שמעורים בתכני הפגישה ציינו כי אחד הנושאים שעליו נותרו מחלוקות הוא סדר המקומות ברשימה מלבד המקום הראשון והאם יצורפו עוד ח"כים ממפלגת העבודה או מצטרפים ממקומות אחרים.

כך או כך, בכחול לבן, פתחו בקמפיין עוצמתי על הראש של אהוד ברק. המסר: תפרוש, אתה מבזבז 100 אלף קולות. אנשי הדיגיטל של ישראל דמוקרטית זיהו מתקפה רבתי ברשתות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו