הפגישה לפני כשבועיים. צילום: משרד המנהיג באיראן

דיווח: איראן ביקשה מחמאס מידע על מצבורי הטילים של ישראל

בכירי חמאס ביקרו בטהרן לפני שבועיים וחצי ונפגשו עם מנהיג העליון של ממשטר האייתוללות שהסכימה להעלות את סכום התמיכה החודשית בארגון הטרור ל-30 מיליון דולר. בתמורה לתקציב - האירנים שבו וביקשו פרטים על מיקומי מצבורי טילים ישראליים

בפגישה שהתקיימה לפני כשבועיים בטהרן בראשות המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי, בו השתתפו תשעה בכירים מהלשכה המדינית והזרוע הצבאית של חמאס, בהם גם סגנו של איסמעיל הנייה סאלח עארורי, ביקשו האיראנים מארגון הטרור חמאס מידע מודיעיני לגבי המיקומים של מצבורי הטילים של ישראל, כך דווח הערב ב'חדשות 12'. על פי הדיווח, אנשי המשלחת השיבו כי יעבירו את הבקשה לרצועת עזה.

על פי הדיווח של אהוד חמו, המבוסס על מקור ערבי, בפגישה סוכם גם כי איראן שהינה המממנת הגדולה ביותר של חמאס, הסכימה להעלות סכום התמיכה שלה בארגון הטרור ל-30 מיליון דולר בחודש. כמו כן, בארגון הטרור ביקשו מאיראן לתווך בינם לבין משטר אסד אחרי שהיחסים נקטעו במהלך מלחמת האזרחים בסוריה.

כזכור, הפגישה התקיימה לפני שבועיים וחצי בטהרן שבאיראן, בראש המשלחת הפלסטינית עמד סגן מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי, שאמר כי "סוגיית פלסטין תסתיים בוודאות לטובת העם שלה ולטובת העולם האסלאמי. כל תוקפנות כלפי איראן, היא תוקפנות כלפי פלסטין וציר ההתנגדות, ולכן אנו רואים את עצמנו עומדים בחזית בהגנה על איראן".

במהלך הפגישה, חמינאי בירך את ארגון הטרור ואמר: "ניצחון על האויב יושג רק באמצעות מאבק והתנגדות. הסכסוך הישראלי-פלסטיני יסתיים בסופו של דבר כשהפלסטינים עם ידם על העליונה", והוסיף כי "הלחץ על איראן לא ישפיע על תמיכת איראן בסוגיה הפלסטינית".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תמחה את זכר עמלק מתחת השמים לא תשכח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו