Noam Revkin Fenton/Flash90

דיווח: נתניהו מתכוון לנסות לצרף את גנץ לקואליציה, ללא לפיד ויעלון

ח"כים בליכוד טוענים שבשיחות עם אנשי ראש הממשלה נאמר להם שיש רצון לצרף לקואליציה את בני גנץ ואת מפלגתו חוסן לישראל, ביחד עם השותפות הטבעיות מימין. 'כחול לבן': "משוחחים עם ח"כים מהליכוד בכוונה להקים אחרי הבחירות ממשלה ללא נתניהו"

חברי כנסת בליכוד טוענים כי בשיחות עם אנשי ראש הממשלה בנימין נתניהו, נאמר להם מפורשות שלאחר הבחירות ינסו לצרף לקואליציה בראשות נתניהו, את בני גנץ ואת מפלגתו חוסן לישראל – בלי רשימת כחול לבן שבראשה הוא עומד בה חברים גם אנשי 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד ו'תל"ם' בראשות בוגי יעלון המחזיק ביריבות אישית קשה עם נתניהו . כך דווח ב'כאן חדשות'.

על פי הדיווח של זאב קם, חברי הכנסת מסבירים את המהלך בהבנה שגנץ הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להצטרפות לקואליציית ימין מתוך כחול לבן. לדברי אותם ח"כים, נתניהו רוצה את גנץ וחוסן לישראל ביחד עם השותפות הטבעיות שלו – המפלגות החרדיות והימין המאוחד.

 

גנץ לא פסל אחדות עם נתניהו ואז הבהיר: "אני לא שומע טוב" • צפו

 

בליכוד הכחישו: "ראש הממשלה מחוייב להקים ממשלת ימין חזקה מיד לאחר הבחירות. בשביל זה חייבים שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר כדי שהרכבת הממשלה תוטל על ראש הממשלה נתניהו".

גורמים בכחול לבן אומרים בתגובה: "במפלגה משוחחים עם ח"כים מהליכוד בכוונה להקים אחרי הבחירות ממשלה ללא נתניהו. בכל מקרה, הכוונות של נתניהו יפגשו את אותה תשובה שהוא קיבל כשפנה אלינו לפני שגרר אותנו למערכת הבחירות הנוכחית – תשובה שלילית".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו