צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

אחרי הדחת המנכ"לית: הוועדה אישרה את המועמד של אוחנה

אחרי הסערה התקשורתית בעקבות פיטורי מנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור, הוועדה למינויים בכירים אישרה פה אחד את מועמדו היחיד של השר אמיר אוחנה לתפקיד - אל"מ (במיל') עו"ד אופיר כהן, חברו של אוחנה לספסל הלימודים

אחרי הסערה התקשורתית בעקבות פיטורי מנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור, הוועדה למינויים בכירים אישרה פה אחד את מועמדו של השר אמיר אוחנה לתפקיד – אל"מ (במיל') עו"ד אופיר כהן. כהן הוא המועמד היחיד שאוחנה, הציע לתפקיד, מדובר בחברו לספסל הלימודים מהמכללה למנהל.

כהן, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במדעי המדינה, הוא עו"ד במקצועו המומחה לדיני נדל"ן, מקרקעין ומיסוי מוניציפאלי. "כהן מביא עמו ניסיון ניהולי וניסיון משפטי אותם צבר הן בשוק הפרטי, עת כיהן בתפקידי ניהול שונים ובראשם ניהול חברה המעניקה שירותי מקרקעין מגוונים, והן בשירות המילואים של צה"ל", נמסר מטעם השר.

המנכ"ל הטרי, עו"ד אופיר כהן. צילום: גיא קרן.

שר המשפטים אמיר אוחנה בירך על אישורו בידי הוועדה למינויים בכירים: "אופיר מוכר לי כבר כמעט עשרים שנה ויש לי אמון מלא בו וביכולותיו. הוא בעל כישורים מגוונים, ידע רב וניסיון ניהולי שהמערכת הציבורית בכלל ומשרד המשפטים בפרט יתברכו בו. לאורך תפקידיו השונים במגזר הפרטי ובמערך המילואים הוא זכה להערכה רבה ממנהליו, עובדיו, מפקדיו ופקודיו. אין לי ספק כי המסירות, היסודיות והערכיות בה ביצע את תפקידיו תסייענה לו בכהונתו כמנכ"ל משרד המשפטים".

כזכור, אוחנה הדיח לאחרונה את מנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור, זאת אחרי שנשארה בתפקידה תחת שרת המשפטים איילת שקד, לרות שמונתה לתפקיד על ידי ציפי לבני. על פי דיווחים, אוחנה הדיח אותה מהתפקיד בהוראת מראש הממשלה, מתוך כוונה לשלוט על מינוי פרקליט המדינה הבא.

 

אוחנה בפרידה מהמנכ"לית: "המילה 'הדחה' מעולם לא נאמרה על ידי"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו