צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90

ברקע המתיחות בדרום: שגריר קטאר בעזה ייפגש עם בכירים בישראל

לפי הפרסום, שגריר קטאר יגיע לאזור דרך מעבר ארז וישגיח על מתן המענק, שיעמוד על מאה דולרים למשפחה בנוסף, יגיע ביום רביעי לתל אביב וייפגש עם בכירים בישראל • הפלגים הפלסטיניים: "מה שעושים המתקוממים בעזה - אזהרה לפני פיצוץ"

המתיחות בדרום: שגריר קטאר בעזה, מוחמד אל-עמאדי, יגיע ביום רביעי לתל אביב וייפגש עם בכירים בישראל – כך אמרו היום (שני) מקורות פלסטינים יודעי דבר לעיתון "אל-קודס" ודווח בערוץ 13. זאת, על רקע התקריות האחרונות בגבול הרצועה.

שגריר קטאר בעזה, מוחמד אל-עמאדי, יגיע לרצועת עזה ביום חמישי ויפקח על חלוקת מענק קטארי נוסף – כך דיווחו היום (שני) כלי תקשורת פלסטיניים. על פי הדיווח, אל-עמאדי יגיע לרצועה דרך מעבר ארז, וישגיח על חלוקת המענק – שיעמוד על מאה דולרים לכל משפחה נזקקת.

בתוך כך, הפלגים הפלסטינים ברצועה הוציאו הודעה משותפת, ובה הכריזו כי "האויב הציוני הוא האחראי על תקיפת הצעירים המתקוממים בעזה, משום שהוא ממשיך במצור על עזה, בהתנכלויות חוזרות ונשנות על מסגד אל-אקצא ובפגיעה בזכויות האסירים". עוד הזהירו כי "מה שעושים הצעירים הפלסטינים המתקוממים בעזה הוא בבחינת אזהרה לפני פיצוץ. הזהרנו את האויב הציוני פעמים רבות לבל ימשיך בפשעיו, אך הנהגתו ממשיכה לשחק באש והיא תיכווה ממנה. עזה היא הר געש מבעבע. קוראים לבני עמנו בגדה ובירושלים ובישראל להבעיר את האדמה הכבושה מתחת לרגלי חיילי האויב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם יש לממשלה כסף מיותר אני מוכן לקבל כמה חבילות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו