צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל)

אסון בנתניה: שני ילדים בני 3 ו-5 נספו בשריפה סמוך לכניסת השבת

שני ילדים, בני 3 ו-5, נספו בשריפה שפרצה זמן קצר לפני בכניסת השבת בדירת מגורים ברחוב שרעבי בנתניה. משפחתם של הילדים שנספו מתנגדת לדרישת המשטרה לבצע נתיחה שלאחר המוות, אם ידרשו לכך, מתכוונים במשפחה לעתור לבית המשפט

שני ילדים נספו בשריפה שפרצה זמן קצר לפני בכניסת השבת בדירת מגורים ברחוב שרעבי בנתניה. כוחות כיבוי שהגיעו למקום חילצו את השניים, בני 3 ו-5. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ראשוני בזירה ופינו אותם לבתי החולים לניאדו ומאיר תוך פעולות החייאה. בבתי החולים נלחמו הצוותים הרפואיים על חייהם של השניים, אולם שם נקבע מותם.

פראמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו עשן סמיך עולה מתוך בניין דו קומתי. לוחמי האש חילצו מתוך הדירה הבוערת שני ילדים כבני 3 ו-5 מחוסרי הכרה כשהם סובלים מכוויות ושאיפת עשן. מיד התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותם במצב קריטי תוך המשך פעולות החייאה לבתי החולים מאיר ולניאדו. גבר ואישה בשנות ה 40 שחולצו גם כן מהדירה סבלו משאיפת, עשן טופלו בחמצן ופונו במצב יציב לבי"ח לניאדו".

מדוח צוות חוקרי הדליקות המיוחד של כבאות והצלה עולה כי כשל חשמלי במנורת לילה גרם לפרוץ השריפה הקטלנית. ממצאי הבדיקה מעלים כי הדליקה אירעה בחלק של המבנה, שעשוי מבנייה קלה וחובר למבנה המקורי. בחלק המבנה הזה מערכת חשמל מאולתרת, לא תקנית ומסכנת חיים. הסיבה לדליקה היא כשל חשמלי שאירע במנורת לילה שהותקנה באופן מאולתר והוצבה מעל המיטה שהיוותה את מוקד השריפה בדירה.

מפקד מחוז מרכז של מערך הכבאות וההצלה, תת טפסר אייל כספי אמר לאחר תחקור ראשוני כי גלאי עשן יכול היה למנוע את פציעתם של שני הילדים. "זה היה מציל את הילידם האלה המאירוע ואני אומר באותה נשימה – לא לאלתר בניה". עוד הוסיף כי "לפחות בתחקור ראשוני עולה כי מדובר בבנייה לא חוקית, אלא אלתור של בנייה שגרם לילדים להיות לכודים בתוך חדר בוער. מוקד השריפה אותר בחדר השינה של המשפחה".

משפחתם של הילדים שנספו מתנגדת לדרישת המשטרה לבצע נתיחה שלאחר המוות על מנת לקבוע את סיבת מותם. אם ידרשו לכך, מתכוונים במשפחה לעתור לבית המשפט יחד עם רבנים כדי למנוע את קיום הנתיחה. הגופות יועברו הערב לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, ובתום הבדיקה הפרקליטות תקבע האם היא מסתפקת בתוצאות הללו, או שתדרוש נתיחה, שאליה כאמור תתנגד המשפחה בתוקף.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין שריפות פורצות אלא בגלל חילול שבת

נכון! גמרא קיט. מתי יבינו העומדים בראש?
למה מחכים עוכרי נשראל?
שישרפו ילדיהם?
האם אז כן יבינו?
אם יהיה להם זעות, יבינו עכשיו. אם….

ה' ישמור!!!
זה מראה למה הכול צריך להיות בטוחותי בלי בניה מאולטרת

בניה מאולתרת וקצר חשמלי לא גורמים מוות.
עבירות כן….

כמדומני מדובר במשפחה חרדית כך שאיך אתה תולה בחילול שבת ?

חלק סימנים לקראת משיח

אבא שבשמיים לוקח את הצדיקים כדי לכפר על הדור הם סיימו את התיקון שלהם כאן נכון שעדיין זה קשה וכואב אז בואו כולנו נשתדל לא לעשות אלא להשתדל בלי מחלוקות וגם חרדים נפגעיים כתוצאה מחילולי שבת כי הם מצילים עולמות כי מה זה שתי תחנוקות של בית רבן שלא חטאו לעומת…..אז בואו נשתדל

ה' ישמור!
נתניה אבדו בשבת בבוקר אשה צעירה אם ל5 יתומים קטנטנים שלא קמה בבוקר
נתנייתים התעוררו!!

ה' ירחם. שנשמע בשורות טובות
איפה קונים גלאי עשן?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו