Tomer Neuberg/FLASH90

סקר ראשון אחרי כתב האישום: הליכוד עולה במנדט, הפלונטר לא נפתר

מסקרים ראשונים שמתפרסים אחרי ההחלטה להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה עולה כי הליכוד מתחזק מעט, גוש הימין נותר ללא שינוי וליברמן שומר על כוחו • על פי הסקר, רוב הציבור סבור כי נתניהו לא יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה

מסקרים ראשונים שמתפרסמים אחרי החלטת היועמ"ש להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, עולה כי מפלגת הליכוד לא נפגעת ואף עולה במנדט ל-33, אם הבחירות היו נערכות כעת. עוד עולה מהסקרים כי גוש הימין נותר ללא שינוי עם 55 מנדטים, גם ישראל ביתנו שומרת על כוחה או עולה במנדט.

על סקר 'חדשות 12', כחול לבן שומרת על כוחה ובשוויון עם הליכוד – 33 מנדטים, הליכוד כאמור 33, הרשימה המשותפת ללא שינוי עם 13, ישראל ביתנו עולה במנדט ל-9, ש"ס יורדת במנדט ל-8, במידה ומפלגות הימין ירוצו כמו בפעם הקודמת במסגרת משותפת של 'ימינה' יקבלו גם הפעם 7, יהדות התורה שומרת על כוחה עם 7, העבודה-גשר יורדת במנדט ל-5, המחנה הדמוקרטי ללא שינוי עם 5.

מנגד, בסקר 'חדשות 13', כחול לבן עולה בשלושה מנדטים ל-36, הליכוד כאמור עם 33, הרשימה המשותפת גם בסקר הזה עם 13, ישראל ביתנו שומרת על כוחה בסקר עם 8, במקרה והימין החדש תרוץ עצמאית תקבל על פי הסקר 6 מנדטים, שס ויהדות התורה יורדת ל-6 מנדטים, העבודה גשר יורדת ב-2 מנדטים ל-4, המחנה הדמוקרטי יורדת במנדט ל-4, איחוד מפלגות הימין על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

בסקר 'חדשות 12' שנערך על ידי מכון 'מדגם' נשאלו הנסקרים מה על ראש הממשלה בנימין נתניהו לעשות בעקבות הגשת כת האישום נגדו, 46% השיבו כי עליו להתפטר, 17% השיבו כי עליו לצאת לנבצרות 17%, 30% השיבו כי ביכולתו להמשיך תפקידו ללא שינוי, 7% לא ידעו להשיב על השאלה. על פי סקר 'חדשות 13' שנערך על ידי פרופ' קמיל פוקס, 56% מהציבור סבור שנתניהו לא יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה. 35% סבורים שכן, ו-9% ענו "לא יודע".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני בכל אופן עם ביבי לא יסכים להתפטר בעז"ה אני יצביע כחול לבן ולא ג'

אתם אתר של שקרנים הסקר
נעשה לפני כתבי האישום

למה צריכים לתקוע בכל כתבה תמונה או של הרשע גנץ או של הרשע נתניהו??

מה שרואים שהימין החילוני מעדיף לעזוב את גוש הימין או להצביע ליברמן העיקר לדפוק את החרדים .

את הפתרון אכתוב כאן והימין אם ירצה יקח לתשומת לבו.
הבעיה האמיתית היא ליברמן, הגוש הימני יציב וכך גם השמאלי, ליברמן זגזג ולוקח כמה מנדטים של הימין כבני ארובה. במקום לנסות לשלב רוסים בליכוד כמו שהליכוד ניסה ולא צלח, הפתרון הוא להקים מפלגה נוספת רוסית ימנית שאיננה ליכוד, מפלגה שתדבר לקול הרוסי נטו אבל תהיה משוחררת מכל אמוציות אישיות שיש לליברמן. זה הפתרון הברור לימין

סקר שקר

להקים מפלגה רוסית…
זה נשמע לך כמו להקים אוהל באיזה מאחז.
תתעורר הרוסים הם בלוק מרובע.
הם האחרונים שיש מה לעשות איתם.
הפתרון שלך הוא גרוע!
סליחה מראש.

בל נשכח שזה בסך הכל מדגמים של סקר.
אין שוב יכולת לסקר שיהיה שקרי או אמיתי לחלוטין לשקף את תמונת המצב במציאות עצמה.
וחוץ מזה, מבחינה שמימית, ה' יתברך יכול להפוך הכל לטוב טו למוטב.
" ברצונו נתנה וברצונו לקחה…"

להתפטר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו