Yonatan Sindel/Flash90

ליברמן מתבצר: "אנו נמצאים היום כפסע אחד מבחירות שלישיות מיותרות"

הדרישות של ישראל ביתנו לעקירת הצביון היהודי במדינת ישראל: חוק הגיוס, ביטול חוק המרכולים, גיור על ידי רבני עיר, נישואים אזרחיים, אשרור מחדש של מתווה הכותל ותחבורה עירונית בשבת. "חבילת המינימום הזאת תקפה גם היום לכל המתעניינים"

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, ממשיך להתבצר בעמדתו הקיצונית וחושף את רשימת דרישותיו שבלעדיהן לא יצטרף לאף ממשלה: "חוק הגיוס ככתבו וכלשנו. ביטול חוק המרכולים. נישואים אזרחיים לכל מי שיחפוץ בכך ללא מגבלה וללא צמצום הנושא אך ורק לפסולי חיתון. אשרור מחדש של מתווה הכותל כפי שאושר בזמנו בממשלת נתניהו. תחבורה עירונית בשבת על סמך החלטת ראש העיר ומועצת העיר ובהתאם לאופי האוכלוסייה בכל ישוב וישוב".

עוד דורש יו"ר ישראל ביתנו ברשימת דרישותיו בענייני דת ומדינה, אותן הוא מציג כ"דרישות מקלות": "גיור על ידי רבני עיר, פרקטיקה שהיתה מקובלת מקום המדינה ועד 1994. הבהרנו שלא נקבל שום "פיקוח" של הרבנות הראשית שנועדה לעשות סלקציה ולמנוע מרבני צוהר (הרב סתיו, הרב ריסקין ואח') מלערוך גיורים. בנקודה הזו הצטערתי שח"כים המייצגים כביכול ציבור דתי לאומי לא הצטרפו לעמדתנו והעדיפו להצטרף לעמדת החרדים". לדבריו, "חבילת המינימום הזאת תקפה גם היום לכל המתעניינים".

ליברמן ציטט את הדברים שאמר למחרת הבחירות, "לא נוותר על העברת חוק הגיוס, ככתבו וכלשונו, לא נוותר על ביטול חוק המרכולים, לא נוותר על הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, לא נוותר על נישואים אזרחיים, ונדרוש הכנסת לימודי ליבה לחינוך החרדי. אלה הם תנאי הסף… לאורך מערכת הבחירות שמענו שיח של שנאה מכיוון המפלגות החרדיות. אנחנו יריבים פוליטיים, אבל לא אוייבים… אנחנו רוצים מדינה נורמלית, שבה האזרחים יחיו על פי העיקרון של חיה ותן לחיות. אני לא מבקש לפתוח מרכולים בשבת בבני ברק, ולא מוכן שיסגרו מרכולים בשבת באשדוד נקודה".

עוד הוסיף ליברמן בהודעתו היום כי, "במערכת הבחירות האחרונה ישראל ביתנו היתה הראשונה להבין שלא יהיה מנוס מהקמת ממשלת אחדות, בניגוד לשאר המפלגות, שחלקן התנגדו לרעיון וחלקן אימצו אותו סמוך או אחרי הבחירות. גם היום אנו סבורים שהאלטרנטיבה הטובה ביותר היא ממשלת אחדות שלא קמה בגלל הגחמות האישיות של ראשי שתי המפלגות הגדולות – מי הראשון בראשות הממשלה, מי השני, באיזה יום תערך הרוטציה וכו'. האלטרנטיבה הגרועה ביותר היא בחירות 3".

יו"ר ישראל ביתנו תקף את 'יש עתיד ואמר כי, "אני דוחה את טענותיו של ח"כ עופר שלח שישראל ביתנו מנעה הקמת קואליציה חילונית, הנסמכת על הרשימה המשותפת, שכביכול היתה יכולה לממש את האג'נדה החילונית. לצערי, ח"כ שלח טועה או מטעה בכוונת תחילה. דבר ראשון, קואליציה שנסמכת על המפלגה האיסלאמית אינה חילונית. דבר שני, מבחינה עקרונית, לקואליציה הנסמכת על ח"כים ערבים שבזמן עימות בין צה"ל לארגון טרור פונדמנטליסטי כמו הג'יהאד האיסלאמי מתייצבים לצד ארגון הטרור ומאשימים את חיילי צה"ל בפשעי מלחמה, אין זכות קיום במישור המוסרי".

"בנוסף לזה", המשיך ליברמן לתקוף את המפלגות החרדיות, "כדאי להדגיש שהח"כים הערבים תמיד מתואמים עם הח"כים החרדים בכל הקשור לנושאי דת ומדינה. מה שראינו בשנים האחרונות הוא שש"ס, יהדות התורה והרשימה המשותפת יהיו תמיד מתואמות בחקיקה בנושא השירות הצבאי ובנושאי דת ומדינה. מי שראה ושמע את השבחים שהרעיפו ח"כ גפני וח"כ טיבי אחד על השני יכול לחשוב שמדובר בסיפור דוד ויהונתן. לצערי, הקואליציה של המפלגות הלא ציוניות והאנטי ציוניות מוכיחה את עצמה כברית אסטרטגית הכי אפקטיבית בכנסת ישראל".

לסיום כמוהן מאשים ליברמן אחרים במצב הפוליטי: "אנו נמצאים היום כפסע אחד מבחירות 3 מיותרות. לכן, אני קורא פעם נוספת לבנימין נתניהו ולבנימין גנץ תשאירו את כל "הפילפוליטיקה" בצד ותקימו ממשלת אחדות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רשע מרושע ! עוד יבוא היום שנדע איזה טובות הנאה הובטחו לו מהרפורמים והקרן החדשה יימח שמם וזכרם !!! יש קליפה קשה של הערב רב שמוסרים עשרות מיליוני דולרים במזומן לכל מי שיהיה מוכן לקלקל יהדות וצביון יהודי במדינה ! רוב העיתונאים משוחדים, יתכן אף במערכת המשפט משת"ף… שחיתות ציבורית מאורגנת כל כך יפה, שהם לא חוששים כלל ממסירת שוחד ישירות לחיילים שלהם !!! השם יציל אותנו מהם וישמיד את כל אייבינו שוניאינו ומבקשי רעתינו !

ואיתו רצו לשבת בממשלה.
קראו לו ולחברו צדיק, גם הבטיחו לו ולחברו עולם הבא (לא ידעתי שאפשר למכור עולם הבא / כתר תורה תמורת כיסא בממשלה). לא פלא שפחות מ85% ממי שהצביע ליהדות התורה וש"ס ימשיך להצביע בהמשך.

מתי משיח יגיע?

תמשיך להיות עצם בגרון של כולם.

ליברמן הוא הבן אדם הכי לא ציוני, מבחינתו שתהיה כאן נישואים אזרחים ואין לו כל בעיה שתהיה כאן התבוללות נוראית על סף הכחדת העם היהודית, גיורים המוניים ע"י רבנים שלא הוסמכו לכך, תחבורה ציבורית בשבת, כל הדברים הכי אנטי ציונים, והוא עוד מדבר נגד החרדים השומרים בכל כוחם את היהדות וממילא גם את הציוניות

ברגע שבחסדי שמיים הוא התנגד לממשלת מיעוט של השמאל עם המשותפת, הוא הפך להיות לא רלוונטי. כדאי להתיחס כך אליו ואל דבריו.

אני מאוד מעריך את הכאב שלך לראות אנשים יראי שמים מתחנפים לרשעים ,
השאלה למה דווקא ליברמן ?
מה בנט יותר צדיק ? ידוע דעתו של מרן זצ"ל בענינו
וביבי יותר טוב? יהודי כופר שבכהונתו נפרצו כל חומות השבת ומצדעי התועבה התרבו לאין ערוך,

כדאי שתשתוק.
אתה גרמת לבחירות שניות ושלישיות. אדון איווט. עד מתי תעלוז?
רשע מה הוא אומר?
תשאל את עצמך איווט.

משגע את המערכת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו