יונתן סינדל / פלאש 90

דיווח: נתניהו מעדיף ריצה מפוצלת של מפלגות הימין כדי לחזק את הגוש

במסגרת ההיערכות לסבב בחירות שלישי גורמים בסביבת נתניהו הגיעו למסקנה לפיה הפעם עדיף לפצל את המפלגות שוב - ולאפשר להן לרוץ בנפרד: הימין החדש מן הצד האחד, ומן הצד השני רשימה נוספת של האיחוד הלאומי, הבית היהודי ועצמה יהודית

לקראת בחירות נוספות: במסגרת ההיערכות של המפלגות לסבב בחירות שלישי שככל הנראה הולך לצאת לדרך בימים הקרובים, גם ראש הממשלה נתניהו מנסה להנדס מחדש את גוש הימין במטרה למקסם עד כמה שניתן את כוחו של הבלוק. אמש פורסם 'בחדשות 12' כי גורמים בסביבתו של נתניהו הגיעו למסקנה לפיה הפעם עדיף לפצל את המפלגות שוב – ולאפשר להן לרוץ בנפרד: הימין החדש מן הצד האחד, ומן הצד השני רשימה נוספת של האיחוד הלאומי, הבית היהודי ועצמה יהודית.

במקביל, נתניהו מאמין שמעמדו של בנט יתחזק בתקופה הקרובה בשל נוכחותו במשרד הביטחון והוא אף מתחייב שלא לתקוף אותו ואת איילת שקד בעתיד. גורמים בליכוד מקווים שבנט יצליח למשוך אליו את המצביעים שהתאכזבו מתניהו, מצב שיאפשר להם להתקרב יחד ל-61 מנדטים ולהרכיב ממשלה.

כזכור, יו"ר 'עצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר אמר אמש בראיון לגלי צה"ל כי הוא קורא לאיחוד בין כלל מפלגות הימין, אך לא בכל מחיר. בן גביר נדרש לקריאתו של שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' שבימים האחרונים קרא לאנשי 'עצמה יהודית' לחבור אליהם במידה ואכן יוקדמו הבחירות. "אני קראתי לבצלאל סמוטריץ' לא פעם אחת, אלא חמישים אלף פעם, ואני קורא ומנצל גם את הבמה הזאת עכשיו בשביל להגיד דבר מאוד פשוט. ככל שיהיו בחירות נוספות אעשה מה שעשיתי בפעם הראשונה, שאגב בזכות זה השר סמוטריץ' והרב פרץ נכנסו והפכו להיות שרים, ומה שעוצמה יהודית עשתה בפעם השנייה שקראנו ורצינו והפצרנו ללכת לאחדות, כך אנחנו הולכים גם לעשות בפעם השלישית". הבהיר בן גביר.

לדבריו, "אנחנו רוצים חיבור גדול, חיבור של כולם, אני חושב שזה נכון, אני חושב שזה צו השעה, שאלו בחירות שאם הם יהיו, הם יהיו מאוד גורליות" בן גביר התייחס לאיחוד עם מפלגתם של שקד ובנט ואמר, "אנחנו רוצים חיבורים ואיננו פוסלים אף אחד. זה יותר מידי גורלי בשביל שנתחיל להגיד ההוא ככה, ההוא לא מתאים לי וההוא חצי בדעות שלי. אלו בחירות גורליות ולכן ככל שיהיו הגונים איתנו, אנחנו בפנים".

בענין שאלת המיקום ברשימה, סלע המחלוקת שבגללו האיחוד בבחירות מועד ב' האיחוד לא יצא לדרך, השיב בן גביר, כי בהינתן על פי תוצאות הבחירות האחרונות בה הביאה 'עצמה יהודית' הישג של 84.000 קולות, כבר לא יכולות להיות מחלוקות לגבי איך זה שבזמנו טענו שאנחנו שווים 15 אלף קולות. הנתון הזה של 84 אלף קולות זועק ומהדהד, ובחיבור צריך להיות הגונים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי קלאסי,
תמות נפשי עם פלישתים

הבלים. שוב מלחמות על מספר אחד ברשימה… לא למדו לקח

תגידו מה שתגידו אין על בן גביר

כמו תמיד האיש דואג לרסק כל אפשרות שאי פעם תאיים עליו ,
וכמובן שתמיד הציונות הדתית כמו החרדים לא משנה כמה האיש יציק להם ויגזול את פת לחמם – הם מגישים לו את הלחי השניה ….

נתניהו מתמחה בשיטת השליטה של הפרד ומשול

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו