קורבין מלקק את הפצעים: "אני מצטער אנחנו נלמד את הלקח של התבוסה"

יו''ר הלייבור בברטניה מתייחס לתבוסתו הפוליטית בבחירות שנערכו בבריטניה ואומר "אני מצטער על כך שלא עמדנו במשימה ואני מקבל אחריות על כך". עוד הוסיף "ניזוקנו מכך שהבחירות נסובו סביב הברקזיט, הסיסמה של בוריס ג'ונסון, "לגמור עם הברקזיט" תפסה מעבר לצפוי"

לאחר תבוסתו הפוליטית של מנהיג מפלגת הלייבור בבריטניה ג'רמי קורבין הוא מתייחס היום (ראשון) לתבוסה המוחצת שנחלה המפלגה בבחירות לפרלמנט בבריטניה. עם זאת, הוא הגן על הקמפיין שלו, שלא הצליח למשוך את בסיס התמיכה של הלייבור ממעמד הפועלים, ותיאר אותו כקמפיין של "תקווה ולא של פחד".

קורבין כתב במכתב שפורסם בעיתון 'סאנדיי מירור' המזוהה עם הלייבור בברטניה, "אני מצטער על כך שלא עמדנו במשימה ואני מקבל אחריות על כך",
קורבין, שמתמודד עם ביקורת עזה מתוך מפלגתו לאחר המפלה האלקטורלית, אמר כי הוא יתפטר מהנהגת המפלגה שבה עמד מאז 2015 לאחר שהיא תעבור "תהליך של בדיקה עצמית". ההליך להחלפתו של המנהיג הסוציאליסטי יחל בתחילת השנה הבאה, אך חלק מחברי המפלגה קראו להתפטרותו של קורבין במידית.

לטענת קורבין, הלייבור ניזוקה מכך שהבחירות נסובו סביב הברקזיט, שכן תומכי המפלגה נמצאים בקרב המתנגדים והתומכים כאחד. לדבריו, הסיסמה של בוריס ג'וסון, "לגמור עם הברקזיט", תפסה מעבר לצפוי. הוא טען שפועלים רבים לשעבר בתעשיית הפלדה, שהידרדרה עוד יותר בשנים האחרונות, השתכנעו והצביעו בעד השמרנים עבור עתיד טוב יותר. אך לדבריו, ג'ונסון ייכשל בכך.

בנוסף, מתהדר מנהיג הלייבור בשינוי השיח בתחומי הממלכה המאוחדת בנושא אפקט החממה ושינוי האקלים שעובר על העולם, וכן בתחום השוויון וזכויות העובדים. לדבריו, אין ספק שמיסוי יתר של העשירים, חיזוק התחבורה הציבורית ובניית דיור ציבורי היא מדיניות פופולרית. "התמיכה הזו עדיין לא התבטאה בבחירות עצמן, אבל היא קיימת בשטח", ציין.

"אני גאה בקמפיין שניהלנו. אני גאה בכך שלא משנה כמה נמוך ירדו יריבינו, סירבנו להצטרף אליהם בביוב", כתב קורבין. "ואני גאה שהמסר שלנו היה אחד של תקווה, ולא של פחד". הוא גם האשים את התקשורת בדרך שבה היא הציגה את מפלגתו.

כמו"כ במכתב שפורסם באתר החדשות "Sunday Mirror" כתב קורבין: "מיליוני אנשים ראו במניפסט שלנו עתיד טוב יותר לעצמם ולקהילה שלהם. אבל למרות כל המאמצים, הבחירות האלה היו רק על הברקזיט". "אנחנו נלמד את הלקח של התבוסה הזו, בעיקר דרך הקשבה למצביעים המסורתיים של הלייבור שאיבדנו. המפלגה הזאת קיימת כדי לייצג אותם – ואנחנו נרכוש את אמונם מחדש", "שלא תטעו", הוסיף קורבין, "הלייבור היא הכוח הטוב ביותר לשינוי אמיתי שהמדינה אי פעם ידעה. ולמרות שזה לא היה הרגע שלנו, הזמן שלנו עוד יגיע תחת מנהיגות חדשה. לעולם לא נוותר על המחויבות לבנות חברה הוגנת יותר".

כזכור, בבחירות שהתקיימו ביום חמישי האחרון המפלגה השמרנית של ראש הממשלה בוריס ג'ונסון זכתה ברוב מוחץ של 365 מושבים מתוך כלל 650 המושבים בבית הנבחרים, לעומת זו מפלגת הלייבור קיבלו רק 203 מושבים, התוצאה הגרועה ביותר שלהם מאז 1935.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לא שאלו אותו לגבי אנטישימיות?

שם רשעים ירכב

"שם רשעים ירקב " לא ירכב!

נטורי קרתא מתאבלים יחד אתו על הפסדו

כותבים ירקב ולא ירכב!!!!!!!!!!!!

קורבין,מי ששונא יהודים תמיד נופל ומפסיד בסוף.
A message to Korbin.
The one who hates .
Jews alawys loses
at the end. You are a loser.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו