Yonatan Sindel/Flash90

דרעי ממשיך לגבות את נתניהו: "הציבור הרחב רוצה אותו כראש ממשלה"

יו"ר ש"ס ממשיך לעמוד מאוחרי נתניהו ותומך בו עד הסוף. לגבי הפרימריז בליכוד אמר כי "נתניהו הוא האיש שמביא הכי הרבה מנדטים כראש ׳הליכוד׳. אני אומר לכם: ללכד ולאחד גוש ימין רק נתניהו יכול". עוד אמר: "הוא במאבק חייו ויש לו את חזקת החפות"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי העניק ראיון לירון וילנסקי ויעקב ברדוגו ב׳גל"צ׳ ואמר: "חד משמעית אמשיך לשמור על גוש הימין שהקמתי. כבר אחרי הבחירות זיהיתי שבתוך ׳הליכוד׳ יש כמה שפועלים נגד רה"מ שנבחר ע"י הציבור, לכן מיד אחרי הבחירות הקמתי את הגוש. גוש הימין ימשיך להיות מאוחד. בהתיחסותו מי הוא האשם המרכזי בהליכה לבחירות שוב אמר דרעי "ליברמן אשם בכל המצב שאנחנו נמצאים בו".

עוד אמר דרעי כי "נתניהו נמצא במאבק חייו ויש לו את חזקת החפות. הוא יכול על פי חוק לשמש כראש ממשלה ורוב הציבור רוצה אותו, אבל אני לא אתן לאף אחד להחליף אותו. רק בית המשפט יכול להחליט לגביו ולא אף אחד אחר. איווט ליברמן היה בטוח שנתניהו יודח תוך שבוע אבל למעשה זה לא קרה".

דרעי הוסיף ואמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא האיש שאהוד ביותר על הציבור הרחב בישראל וכי רוב הציבור רוצה לראות אותו כראש ממשלה. לגבי הפרימריז בליכוד אמר כי "נתניהו הוא האיש שמביא הכי הרבה מנדטים כראש ׳הליכוד׳. הרי לפי כל הסקרים אם גדעון סער יעמוד בראש ׳הליכוד׳ ש״ס תקבל 11 מנדטים, אז לכאורה צריך להיות לי אינטרס בסער, אבל אני אומר לכם: ללכד ולאחד גוש ימין רק נתניהו יכול".

בעקבות ההסתה של ליברמן בקמפיין מפלגתו 'ישראל בתינו' התקיף דרעי: "כל ההסתה הזאת של מדינת הלכה היא שקרית, זדונית וגזענית. הכל בשביל לאסוף כמה קולות. שמעתי היום על סגן ראש עיר בחיפה מ׳ישראל ביתנו׳ איך הוא מסית נגד החרדים. אנשים כאלו שמסיתים נגד ציבור של מיליון איש בישראל בשביל לקבל כמה קולות ולגרום לשנאה בעם". דרעי אף זעם ואמר "אם זה היה נציג של ש"ס הייתי מעיף אותו. פרא אדם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קשה מאוד להתנתק מהעבודה סרה ומשיחיות השקר
וגם אחרי שהתגלה במלוא מערומיו עדיין רצים אחריו
בעזרת ה' דרעי והציבור עוד יתפכח

איך שהוא נצמד לביבי כתינוק לבקבוק…..

מי זה הציבור הרחב שבשמו דרעי מדבר?
שוכני המקלטים בדרום או הנעולים בבית בדרום תל אביב?
או שמא עובדי רכבת ישראל שלא יכולים לנוח בשבת קודש ?
או כל זוג צעיר שאין סיכוי שיקנה דירה אי פעם?
מי בדיוק?

אני מסכים בעיקרון עם בעל השמות הארוכים דלעיל.
אלא שחכם מבין את הסאב טקסט.
את דרעי לא מעניין מנתניהו כלל, אלא מטובת ש"ס – מפלגה חרדית!
וחיבוק זה היא טובתה של ש"ס.
די פשוט!

מסכים עם נקודה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו