קמפיין הימין החדש

סופית: איילת שקד תרוץ במקום השני ברשימת הימין החדש

סופית: ח"כ איילת שקד הודיעה כי קיבלה החלטה לרוץ ברשימת הימין החדש. שקד תוצב במקום השני ברשימה אחרי שר הביטחון נפתלי בנט, שקד: "הימין החדש היא התנועה היחידה שפועלת לעצור את המחנאות, תסיים את הפלגנות, לקבל את האחר, את השונה"

אחרי ניסיונות לאיחוד בציונות הדתית: ח"כ איילת שקד הודיעה הערב (חמישי) כי קיבלה החלטה לרוץ ברשימת הימין החדש. שקד תוצב במקום השני ברשימה אחרי שר הביטחון נפתלי בנט, אולם תכהן בתפקידה בהנהגה משותפת ותהיה לה סמכות יחד עמו בהרכבת הרשימה, איוש תפקידים בבחירות, החלטות תקציביות ועוד.

בפוסט בדף הפייסבוק שלה כתבה שקד: "עשיתי פגישות רבות גם עם אנשים במחנה שלי וגם עם אנשים במחנה אחר, כדי להבין כיצד אנחנו כמדינה חוזרים מהבחירות הללו חזקים ומאוחדים, כיצד עוצרים את השנאה, את הפלגנות,את הפסילות האישיות, את הפסילות המגזריות, הגעתי למסקנה אחת, הימין החדש היא התנועה היחידה שפועלת לעצור את המחנאות, תסיים את הפלגנות, לקבל את האחר, את השונה".

"אני רוצה להמשיך להשפיע כאן כי צריך מנהיגים בישראל ולא רק פוליטיקאים, מנהיגים שיש להם את היכולת לראות חזון ולחשוב על האהבה שלנו למדינה שלנו, מנהיגות מלכדת אני מאמינה שבכוח שלי ושל נפתלי ושל רשימת הימין החדש להיות המקום של האנשים הטובים בישראל, איחוד של שתורמים לחברה למדינה לכלכלה, לעתיד שלנו. הימין החדש הוא המקום של האנשים הטובים ואני מאמינה שיש מאות אלפים כאלה", כתבה שקד.

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "אנו מברכים את איילת שקד על החלטתה לרוץ בימין החדש. מדובר במהלך נכון שימקסם את כוח הימין בבחירות ויביא מצביעי הימין הרך לקלפיות. מאמין ומקווה שבמערכת הבחירות הקרובה נגיע לסיכום עם איילת ונפתלי לא לירות בנגמש וננהג כבוד זה בזה ולא נתקוף אחד את השני. הצלחתם הצלחתנו".

אמש חשף העיתונאי שלום ירושלמי כי יו"ר ישראל ביתנו הציע ליו"ר איחוד מפלגות הימין השרה לשעבר איילת שקד שיריון במקום השני ברשימת המפלגה לכנסת בבחירות הקרובות. על פי הדיווח, ליברמן התחייב בפני שקד, כי אם תצטרף אליו וישראל ביתנו תהווה לאחר הבחירות פעם נוספת לשון המאזניים, הרי שהפעם יצטרף לגוש הימין.

"ליברמן מוכן לתת לשקד כל תפקיד שהיא תרצה בממשלה, במכסה של ישראל ביתנו. בשיחה עם זמן ישראל שקד מאשרת את הפרטים, אך טוענת כי היא רוצה להישאר במפלגת 'ימינה'. אותה הקימו היא ונפתלי בנט בבחירות מועד א'. גורמים בישראל ביתנו טוענים כי האופציה עדיין עומדת על הפרק", כך דווח ב'זמן ישראל'.

ביום שני האחרון השיקה מפלגת "הימין החדש" את הקמפיין שלה לקראת הבחירות בחודש מרץ. בפוסטר שצורף, שקד לא הופיעה ובמקום – התנוססה תמונתו של בנט. בניגוד לטענות שהחלו לעלות לפיהם יש משבר ביחסים בין השניים, בסביבת שקד טענו כי מדובר במחלוקת טקטית בלבד והדגישו: "אין שום משבר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יאלה מה שנשאר עכשיו זה שתשתו את הקולות של ליברמן ותקימו גוש חזק ימין

איפה הכיפה של בנט

הימין הקיצוני אף פעם לא יודע להגיע לבחירות בכבוד ,
תמיד הכל מלא כיפופי ידים ופילוגים ןבלאגן אין סופי

בימין החדש לא צריך כיפה בבחירות הבאות כשהוא יחזור לאיחוד מפלגות הימין הוא יתאחד גם עם הכיפה בחזרה עד אז בטוח היא במקום מכובד איפשהו מתחת לשערות או בתוך החליפה במקום גישה נח למקרה שפתאום יצוצו בחירות חדשות והוא ימצא את עצמו באיזה מפלגה שיש לה שם שמזכיר לנו כמה מאיניקים שומרי תורה ומצוות מפעם

תיקון טעות במקום מאיניקים מפאיניקים

אם היא הייתה הולכת עם ליברמן גוש הימין היה 65+

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו