בנט והרמטכ"ל. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.

"בנט מפקיר אותנו": הרבש"צים יוצאים בשביתה חלקית ביום ראשון

וועד רכזי הביטחון הישוביים הודיעו כי החל מיום ראשון הקרוב יחלו את משימותיהם השוטפות מידי יום החל מהשעה 10:00 בבוקר. כמו כן הודיעו כי ניתוק הקשר עם גורמי צה"ל יימשך. "מפצירים בפקידי משרד הביטחון ובשר בנט להיפגש"

וועד הרבש"צים (רכזי הביטחון הישוביים) הארצי וההסתדרות הלאומית הודיעו הבוקר (שישי) כי החל מיום ראשון הקרוב כלל רכזי הביטחון במדינת ישראל יחלו את משימותיהם השוטפות מידי יום החל מהשעה 10:00 בבוקר. כמו כן הודיעו כי ניתוק הקשר עם גורמי צה"ל יימשך.

רכזי הביטחון הישוביים דורשים משר הביטחון נפתלי בנט הסדרה של תנאי העסקתם ושל מרכיבי הביטחון ביישובים. מטעמם נמסר כי, הם "מפצירים פעם אחר פעם בפקידי משרד הביטחון ובשר נפתלי בנט, להיפגש בכדי להסדיר סוגיה זו".

מוועד הרבש"צים הארצי וההסתדרות הלאומית נמסר כי: "אנו פועלים כל עת בכדי לקדם את סוגיית העסקת רכזי הביטחון ואת הפגיעה בקיצוץ מרכיבי הביטחון ביישובים בכלל מדינת ישראל. עד כה נתקלנו באטימות והתעלמות מוחלטת מצד משרד הביטחון, כשעדיין מסרב לשבת עמנו לשולחן הדיונים, זאת לאחר הכרזה על סכסוך עבודה ונקיטת הליכי מחאה של התנתקות מצה"ל".

"לצערנו, אנו מאולצים לצעדים נוספים כנגד משרד הביטחון. אנו תקווה כי נציגי משרד הביטחון ישימו קץ למצב זה וימנעו נקיטת צעדי מחאה נוספים והשבתה כללית. כלל רכזי הביטחון ביישובי מדינת ישראל, הינם חלק בלתי נפרד מצה"ל, פועלים ונכונים לילות כימים ולכל משימה. אנו גאים להיות שליחיה של המערכת הצבאית ואין לנו דבר ועניין כנגד צה"ל, היישובים או המועצות. השר נפתלי בנט, תפסיק להפקיר אותנו".

יצוין שהכרזה על סכסוך העבודה, משמעותה היא, כי רכזי הביטחון רשאים לפעול בצעדים ארגוניים שונים לרבות עיצומים, עיצומים חלקיים ושביתה כחלק ממימוש זכות ההתארגנות וקידום מטרותיהם אל מול מעסיקם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פשוט בושה אנחנו שעובדים 24/7
מפגשים יחס כמו כל עובד במדינה איפה השר שכולם מדברים עליו טוב לא מוצאים אותו זה הזמן בנט קום תגיד אני עושה לרבשצים.
כולם נהיה איתך

ביזיון שאנשים שהם חוד החנית של המדינה נלחמים על לחם

משרד הבטחון חייב להתחיל בדיאלוג ישיר עם נציגי הרבשצים, די להתעלמות!! אתם מכזים את המשרד ואת המדינה, לא נשכח לכם!

בנט תתעורר אתה מפקיר מליון אזרחים בלי ביטחון תיפגש עם הרבשצים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו