Hadas Parush/Flash90

פרץ לסמוטריץ': "בוא נסכם על מיזוג מפלגות – קורא גם לבנט להתאחד"

יו"ר הבית היהודי על ההסכם עם עוצמה יהודית: "אין לנו אפשרות לקחת סיכונים מיותרים. מי שנכווה ברותחין ניזהר בצוננין". מגיב ליו"ר כחול לבן: "בעולם נורמלי לא מדירים אוכלוסייה שלמה מהממשלה רק בגלל שהיא מניחה תפילין או שומרת שבת"

יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ התייחס הערב (מוצאי שבת) לחתימת ההסכם עם עוצמה יהודית וקרא ליו"ר האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ להצטרף לאיחוד: "האיחודים האלו נצרכים על מנת להציל את ממשלת הימין וגוש הימין כולו. אסור שבפעם הזאת יזרקו קולות ימין לפח, רק מיקסום של הקולות בימין יובילו להכרעה בבחירות הקרובות. אני שב וקורא ליו"ר האיחוד הלאומי, חברי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳ להיפגש בהקדם ולסגור ריצה משותפת וחתימה על הסכם עקרונות למיזוג המפלגות כפי שהצענו".

פרץ קרא גם לימין החדש להתאחד כפי שעשו בבחירות האחרונות, "קורא גם ליו״ר הימין החדש שר הבטחון, חברי, נפתלי בנט להיפגש בהקדם על מנת לסגור ריצה מאוחדת וגדולה. אין לנו אפשרות לקחת סיכונים מיותרים. מי שנכווה ברותחין ניזהר בצוננין. צו השעה הוא הצלת הציונות הדתית הפוליטית וגוש הימין כולו. בלי האיחודים שעשינו ונעשה, גוש הימין כולו בסכנה. אני קורא לכל השותפים להצטרף מתחת לאלונקה וללכת יחד לניצחון".

הוא הסביר את המהלך ואמר כי, "כמו בפעמים הקודמות, גם בבחירות האלו יש אתגר גדול לפנינו. אני קשוב לרחשי הציבור ולכן פעלתי השבוע לקדם את איחוד מפלגות הימין והציונות הדתית. לוח הזמנים הקצר דרש מאיתנו לקבל החלטה לגבי האיחודים, ביום שישי עשינו את הצעד החשוב הראשון כשחתמנו על הליכה משותפת עם עוצמה יהודית אבל אני מדגיש שזה רק הצעד הראשון. הציונות הדתית צריכה לדעת ללכת בצורה מאוחדת תוך שמירה על הגוונים והשוני בתוכה".

יו"ר הבית היהודי הגיב למתקפה של יו"ר כחול לבן ואמר כי, "הבחירות הקרובות גורליות לציונות הדתית ולמחנה הימין כולו. בשבועות האחרונים ראינו איך מפלגות כמו כחול-לבן ניהלו מו״מ ציני עם חברי כנסת מהרשימה המשותפת שתומכים בטרור ובחרם נגד ישראל. היינו כפסע מהקמת ממשלה הנשענת על קולות אלו וכל העשייה שלנו בשנים האחרונות הייתה יורדת לטמיון".

"עברנו מכבש תקשורתי המלווה בהסתה מתמדת נגד הציונות הדתית. קמפיין שמטרתו הקמת ממשלה ללא דתיים וללא סממנים יהודיים. הדירו אותנו בכוונת תחילה. לא רצו דתיים בהובלת המדינה. בעולם נורמלי לא מדירים אוכלוסייה שלמה מהממשלה רק בגלל שהיא מניחה תפילין או שומרת שבת. בעולם נורמלי לא מנהלים מו״מ קואליציוני עם תומכי טרור", דברי פרץ.

כזכור, יו"ר 'הבית היהודי', ח"כ רפי פרץ ויו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר נפגשו ביום שישי וסיכמו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות. על פי ההסכם, עוצמה יהודית מקבלת את המקומות 3, 6, ו-9, ללא תזוזה במקרה והאיחוד הלאומי בראשות בצלאל סמוטריץ' מצטרפת, שתקבל את מקומות 2, 5 ו-8. הבית היהודי מקבלת על פי ההסכם את מקומות 1, 4 ו-7.

בהודעה משותפת לבית היהודי ועוצמה יהודית נמסר: "הבוקר פגשו שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, ח"כ רפי פרץ ויו"ר "עוצמה יהודית" עו"ד איתמר בן גביר וסיכמו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות במתכונת בחירות אפריל 19'. הבחירות הקרובות יהיו גורליות לעתיד מדינת ישראל ולמחנה הימין בפרט, הציבור עייף ממאבקים וממחלוקות ורוצה אחדות בציונות הדתית ובמחנה הימין – לא אחידות אלא אחדות".

"הדרך להצלת ממשלת הימין עוברת בחיבור של כל המפלגות מימין לליכוד. אסור לנו להגיע למצב שאחת מהמפלגות לא תעבור את אחוז החסימה וכתוצאה מכך יזרקו אלפי קולות ימין לפח. בבית היהודי ובעוצמה יהודית קוראים לאיחוד הלאומי ולשר בצלאל סמוטריץ' להצטרף עוד היום לאיחוד השורות ואחדות הציונות הדתית, האיחוד הלאומי הוא חלק בלתי נפרד מאיחוד מפלגות הימין".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בן גביר חייב להוריד פרופיל בקמפיין אחרת בגצ ימציאו שטות כלשהי לפוסלו.

המפלגה הזאת לא תעבור את אחוז החסימה עם כל כך הרבה דם רע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו