Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו: "ניצחון ענק – אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות"

ראש הממשלה על נצחנו המסתמן בפריימריז לראשות הליכוד: "בעזרת השם ובעזרתכם נמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים". סער: "תודה לחברים, למתנדבים, למצביעים הרבים. לכל מי שמאמין בדרך אליה יצאנו. גיליתם אומץ-לב ונחישות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפני זמן קצר לנצחנו המסתמן בפריימריז לראשות הליכוד וכתב בטוויטר: "ניצחון ענק! תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון, התמיכה והאהבה. בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים".

ח"כ גדעון סער שהתמודד מול נתניהו וככל הנראה הפסיד בפער משמעותי, כתב בטוויטר מיד לאחר סגירת הקלפיות: "תודה לחברים, למתנדבים, למצביעים הרבים. לכל מי שמאמין בדרך אליה יצאנו. גיליתם אמונה, אומץ-לב ונחישות. אני אוהב אתכם וגאה בכם".

ח"כ ניר ברקת הגיב לתוצאות המסתמנות: "ברכות לראש הממשלה בנימין נתניהו, על הנצחון המוחץ והבעת האמון הגדולה. אני מודה לכל חברי הליכוד שיצאו להצביע במזג אוויר סוער ובלב חם ואוהב, והוכיחו שהליכוד בחר בטובת המדינה ובנאמנות לראש הממשלה שהביא את מדינת ישראל להישגים יוצאי דופן. כעת כשהפריימריז מאחורינו, אני קורא לך גדעון סער – תצטרף אלינו למערכה האמיתית של נצחון הליכוד בבחירות והקמת ממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו".

שר התיירות יריב לוין: "אני מברך את ראש הממשלה על ניצחונו המוחץ בבחירות המקדימות לראשות הליכוד. למרות מזג האוויר, חברות וחברי הליכוד יצאו מהבית והביעו תמיכה חד משמעית בראש הממשלה. חברי הליכוד בחרו במנהיגות אחראית, חזקה ומנוסה אשר תוביל את הליכוד לניצחון גם בבחירות הקרובות. זו השעה להתאחד, ללכד את השורות ולפעול כאיש אחד על מנת להביא לניצחון הליכוד ולהוביל את ישראל לעתיד בטוח ומשגשג".

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: "ברכות לראש הממשלה נתניהו על הניצחון בפריירמיז. מתפקדי הליכוד אמרו לך הערב תודה על המנהיגות שהובילה את מדינת ישראל להישגים היסטוריים חסרי תקדים. ניצחת בהתיישבות, ניצחת בפריפריה, ניצחת בירושלים. עכשיו עם הרוח הזאת לנצחון ענק בבחירות ב 2.3".

ח"כ דודי אמסלם התייחס גם הוא לתוצאות הבחירות הפנימיות למפלגה: "ניצחון ענק לנתניהו – ניצחון ענק לרוח הליכוד! מחר בבוקר מפשילים שרוולים ומסתערים ביחד, מלוכדים, עד לניצחון המחנה הלאומי בבחירות הכלליות בשני במרץ".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

העם הוא ודאי שמאלני
אלא שהוא תמיד מתבלבל בבחירות ובטעות מצביע לימין
לכן ראוי שבית המשפט יתקן את הטעות

יישר כח גדול לעמרם! סוף סוף התישבה לי הקושיה הגדולה, איך זה יכול להיות, שעם שכולו שמאלני – מצביע לימין???!!! אז זו התשובה! איך לא חשבתי על זה קודם??? העם פשוט תמיד מתבלבל בבחירות! אח, כמה שזה נכון! ואכן צודק הכותב, שראוי שבית המשפט, השולט במדינה ובעם,יעזור לו לתקן את הטעות הפטאלית הזו! הרי זה לא הגיוני ובלתי מתקבל על הדעת שהימין ימשול בטעות, כשבעצם כל המצביעים התכוונו לשמאל!!!
ומי אם לא הפרקליטות ובית המשפט הגבוה ל צ ד ק – יוציא את ה"אמת" לאור ויעשה צ ד ק במדינה, ל"טובת" כל תושביה…
יישר כח שהערת את עיני בסוגיא קשה זו, שעמלתי לישבה ולא הצלחתי…

המישפט.בגץ.יפסול.את נתניהו.בכל מחיר מדינת מישטרה עלובים.גנץ מה עים חוק הלאום

תתכוננו לבחירות רביעיות במקרה הטוב ובמקרה הרע ממשלה אנטי יהודית

זכו בתי המשפט וקוים בהם מאמר הנאמר "ועשית ככל אשר יורוך-אפילו אומרים לך על ימין שהוא שמאל ועל שמאל שהוא ימין"…אכן שגינו לחשוב שרוב העם בוחר בימין, אך ברוך ה' יש שופטים בירושלים שיורונו מהו הימין והיכן נמצא השמאל, ומה לנו להרהר אחריהם חלילה….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו