Marc Israel Sellem/POOL/Flash90

מתקפה על נתניהו: "גם השותף הטבעי שותק כדג מול ההסתה נגד החרדים"

גורם חרדי במתקפה נגד ראש הממשלה שתוקף בחוצפתו את הראשון לציון אך שותק מול ההסתה של 'ישראל ביתנו': "גם השותף הטבעי שותק כדג מול גלי ההסתה כנגד הציבור החרדי יום יום" • וגם: למה אף חבר כנסת חרדי לא הסכים לגנות את נתניהו?

זעם על "השותף הטבעי": ראש הממשלה בנימין נתניהו ששתק על ההסתה האנטישמית של 'ישראל ביתנו' נגד המגזר החרדי והדתי על פרסם הבוקר תגובה מחוצפת נגד דבריו החריפים של מרן הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף נגד חלק עולי ברית המועצות לשעבר שאינם יהודים. "גם השותף הטבעי שותק כדג מול גלי ההסתה כנגד הציבור החרדי יום יום", אמר הערב גורם חרדי ל'חדשות JDN'.

נתניהו צייץ הבוקר בטוויטר ואמר כי מדובר ב"אמירה מקוממת שאינה במקומה". 'חדשות JDN' פנה למספר חברי כנסת חרדים מיהדות התורה ומש"ס בכדי לקבל את תגובתם לחוצפתו של ראש הממשלה שמרשה לעצמו לבקר את הרב הראשי לישראל ואחד מגדולי ישראל הספרדיים, למרות השותפות העמוקה שלו בשנים האחרונות עם נציגי הציבור החרדי, אך כולם סירבו להתייחס לכך רשמית.

בכל התגובות הרבות שזרמו במהלך היום בחרו הח"כים החרדיים להתייחס רק למתקפה המחוצפת של יו"ר ישראל ביתנו שכמובן המשיך בקו אותו הוא מוביל מזה שנה ותקף והסיט נגד מרן הגר"י יוסף. ליברמן לא הסתפק בתגובה שלו הבוקר והערב פנה ליועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, בדרישה לפתוח בחקירה כנגד הרב הראשי לישראל. כמו שנאמר בפתגם העתיק: "הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו".

מתנועת ש"ס נמסר כי, "ליברמן מסלף ביודעין את דבריו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף, שהתייחס לקבוצה של העולים הלא יהודים שלצערנו הולכת וגדלה בגלל הפרצה של ״סעיף הנכד״ בחוק השבות. הרב יצחק יוסף לא אמר חלילה מילה אחת כנגד אחינו ואחיותנו היהודים, עולי רוסיה, שהביאו ברכה עצומה למדינת ישראל ושמרו על יהדותם ודתם למרות הקשיים הגדולים במשך עשרות שנים".

שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן אמר כי, "מול דמעות התנין של ליברמן ואנשיו על הסתה ושנאה כלפיהם כביכול, יש לומר טלו קורה מבין עיניכם. אלו אנשי ריב ומדון שבגללם קבוצות מיעוט כמו הציבור החרדי ונציגיו, מתמודדים עם מתקפות שנאה והסתה שלא יתוארו ושאינן מתקבלים על הדעת בחברה מתוקנת. אנו מחזקים את ידי הרב הראשי לישראל הראשל”צ הגאון רבי יצחק יוסף שליט”א, נוכח המתקפות הפוליטיות נגדו".

ח"כ אורי מקלב מסר כי, "גוי שמדבר כנגד יהודים זוהי אנטישמיות בדיוק כמו שערבי המדבר כנגד יהודים הוא שונא יהודים ולא משנה האם הוא עובד או שאינו עובד. הראשון לציון בדבריו מגן מפני דברי ההסתה המשתלולת כנגד הציבור הדתי ונושאי הדת בכלל לאחרונה, אנו עדים לכמה וכמה מקרים את אלימות כנגד הציבור הדתי רק מפני היותם דתיים, דבר זה צריך להיפסק ומוטב שעה אחת קודם".

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור הגיב גם הוא ואמר כי, "מגוחך לראות איך גורמים פוליטיים לוקחים אמירה הלכתית בנושאי גיור ומכלילים בה את כל ציבור העולים מרוסיה. הראשון לציון נגע בבעיה מהותית של "סעיף הנכד" בחוק השבות, דבר שמאפשר לגויים לעלות לארץ מכח החוק ולקבל את סל ההטבות המלא. כמנהיג רוחני על הראשון לציון להמשיך ולהתריע בשער מפני הסכנות הרוחניות שאורבות לפתחה של המדינה".

ח"כ ישראל אייכלר אמר כי, "שוב ליברמן וכנופייתו מסיתים נגד ההלכה היהודית. ההתקפה נגד הראשון לציון שליט"א מטרתה לקעקע את ההלכה כפי סיסמתם 'לא למדינת הלכה'. בכך הם מסכנים את עצם קיומה של מדינת היהודים. אנו מחזקים את ידיו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א הניצב בגאון על משמר קיום העם היהודי".

 

הגר"י יוסף מגיב על המתקפה: "סילוף ע"י פוליטיקאים שמסיתים נגד המסורת"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
20 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השיח הפך להיות בלתי נסבל. א"א לנהל דיון ענייני בשום נושא. הכל כ"כ נמוך ופופוליסטי. משיח NOW אמן

צריך לגמור איתו אחת ולתמיד! הציבור החרדי אצלו הוא בדיוק כמו טישו, כשצריך אותו משתמשים בו, ובגמר השימוש זורקים…
לולי הנאמנות של הציבור החרדי, הוא כבר מזמן לא היה אעשה ממשלה, ואולי באמת הגיע הזמן לשנות כיוון!

מזעזע!!!!!.!!!!!!!
חייבים לצאת גם נגד ביבי!!!

נשמע כמו תרגיל של כחול לבן לסכסך בים נתניהו לחרדים..

מחלל שבת אוכל נבלות וטרפות כופר אתאיסט חוטא ומחטיא,
והוא השותף של עובדי ה'?
ואני לא מדבר על הקצבאות הילדים שחתך בדרסתיות בלא לב.

כתבה במקומה! עם קצת יותר שימת לב היא לא היתה מלאה בטעויות הקלדה ואיות…

אין כהרב יצחק.
אשרנו שזכינו.

ליברמן הכלב וביבי גילה פרצופו שהוא חמור

היום, כשביבי העביר ביקורת על הראשל"צ, התחילה מפלתו. (עד היום הערכתי אותו מאוד, היום אני מבין שהוא סמרטוט). מי שמדבר נגד גדולי ישראל, אין לו סיכוי להצליח, כל הסייעתא דשמיא יורדת. חבל עליך ביבי הרסת כל מה שבנית

ביבי טוב לביבי…

איך עבר בשקט הקיצוץ הנוראי בתקציב הכויללים!!!!!!!
מ800 שקל ל400 בלבד!!!!!!
ועדיין החברי כנסת שלנו רצים ללקק לביבי הרשע!!!!!!

איזה שפנים….
לא מעיזים לצייץ נגד ביבי…..
ועוד רוצים שנצביע להם………

פעם שנאתי את העצניקים ,
היום אני מבין שהם די צדקו ,
ממפלגות חרדיות הפכנו למפלגות לווין של הליכוד ולא משנה שביבי ידבר על הרבנים ויפגע בשבת ובהכל – אנחנו אחריו באש ובמים.

ביבי אני ממש כואב ליבי על כך שהנך מקלקל את הצלחתך שהניבה פירות למען עם ישראל עד כה.
והזהר בדבריך על גדולי ישראל ובמיוחד על הרב הראשי לישראל שהוא שליח העם בישראל שיש באחריותו לשמור על תורה שניתנה מסיני והלכותיה בתוך הגלות ההולכת במשכן הכנסת ומחוצה לו.אנא ממך ביבי אל נא תעקור נטוע.

חברה מה אתם מתפלאים מה חשבתם שביבי ניהיה בוגר פונוביז??? תרגעו הוא סך הכל ממזר פוליטי שידענו זאת מאז ומעולם הוא מנסה לקחת קולות מליברמן ולך תדע אולי הראשל"צ ביקש ממנו לגנות את דבריו??? מה שבטוח שכתוב אל תבטחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה הכוונה על ביבי

בוקר טוב חברים.
גיליתם את אמריקה.
הבעיה היא שברגע שתניעו את זנבכם – תמשיכו לצעוק ביבי אמת וביביו אמת!

ביבי מעולם לא אמר שהוא שותף טבעי שלנו.
הוא כן אמר שאנחנו שותפים טבעיים שלו.
והבן.
וחבל.

למנחם.
אתה כבר מבין את העצניקים?!
ואני כבר מבין את פידל קאסטרו….

פידל קאסטרו?
לא הגזמת…..

למנחם:
העצניקים בחיים לא צדקו ובחיים לא יצדקו!
זה לא שהם נגד נתניהו אלא הם נגד הרבנים ה' ירחם!?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו