Avshalom Sassoni/Flash90

גפני נגד נתניהו: "אשם במצב מערכת המשפט – סבב התיקים היה מיותר"

יו"ר דגל התורה בביקורת על ראש הממשלה: "הצעתי לנתניהו קח שרים מכהנים ותדביק להם משרד". על מערכת המשפט: "מי שאשם במצב הזה הם נתניהו וחבריו בליכוד". על ליברמן: "פרחח, צבוע ואינטרסנט". על ההליכה עם הימין: "השמאל מנהל מלחמת תרבות"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני מעביר ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות סבב המינויים של שרים חדשים לממשלה ואומר כי, "המינויים האלה מיותרים. הצעתי לנתניהו קח שרים מכהנים ותדביק להם משרד, לפתוח את זה לסבב חלוקת תיקים זו טעות. אנחנו כמה חודשים לפני בחירות, בממשלת מעבר, זה נראה רע. אנחנו לא בתחילת קדנציה וגם לא באמצע, מדובר בממשלת מעבר כמה חודשים לפני בחירות, אי אפשר לעשות רפורמות, לא שינוי דרמטי, סתם למנות? מיותר לגמרי".

גפני האשים את נתניהו במצב במערכת המשפט: "מי שאשם במצב הזה הם נתניהו וחבריו בליכוד, הם אפשרו לדבר הזה לגדול ולקבל כוח, אף פעם הם לא באו ואמרו 'אנחנו לוקחים את משרד המשפטים', 'מתמודדים עם הבעיה', 'אנחנו משנים חקיקה'. הם פוחדים מהתקשורת ומהרשויות לאכיפת החוק. כאשר אנחנו אמרנו שצריך לעשות פסקת ההתגברות או מהלכים שונים, מיד קפצו ואמרו 'לא, אנחנו לא יכולים', הם ורק הם אשמים, והמצב הנוכחי היה צפוי מראש – עם מערכת המשפט אנחנו במלחמת תרבות, בית המשפט לא פועל על פי החוקים".

בראיון לישראל פריי ב'קו עיתונות' תקף את יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ואמר כי הוא, "פרחח, צבוע ואינטרסנט. יום אחד איתנו יום אחד נגדנו, הוא כולו כדאיניק, אין לו שום אידיאולוגיה. אני לא יודע אם נלך או לא נלך איתו. נעשה את חשבון הכדאיות שלנו ונחליט". על לפיד אמר כי, "עמדותיו על הציבור החרדי ברורות, והוא גם עשה. הוא פגע לא רק באברכי כולל ובבחורי ישיבות, הוא פגע גם בנשים, בתינוקות, בערים חרדיות, דבר שלא קיים כמותו בעולם המערבי, שלוקחים קבוצה באוכלוסייה ומכים בה ללא רחם. עם לפיד כזה אנחנו לא יושבים".

יו"ר ועדת הכספים הסביר את השותפות עם נתניהו ואמר כי, "אני לא חסיד של נתניהו, אני הולך עם הימין. אנחנו חושבים שהשמאל מנהל פה מלחמה שהיא לא פוליטית אלא מלחמת תרבות, ואני במלחמה הזאת נמצא בצד של הציבור המסורת". גפני דיבר בראיון על עמדותיו המדיניות ואמר כי, "אני אומר את זה כל הזמן בשיחות עם ראש הממשלה ועל בימת הכנסת, לא להתלהם, אני לא איש ימין שחושב שצריך להפציץ את סכר אסואן או לחסל את הנייה. אז מה אם אני לא איש ימין? אנחנו הולכים עם הימין. אני רוצה שנגיע למצב בו לא תהיה שפיכות דמים".

על השותפות עם הימין אמר הבכיר החרדי כי, "הציבור המסורתי נמצא בעיקר בימין. יכולה להיות חריגה לכאן ולכאן, אבל זה בגדול. ומכיוון שאנחנו הולכים עם הציבור המסורתי – אנחנו תומכים בכל מי שעומד בראש מחנה הימין. יכול להיות שכדאי לנו יותר ללכת עם השמאל, ששווה לנו ללכת עם כאלה שמבטיחים ומקיימים, יכול להיות שייתנו לנו מה שמגיע לנו בלי התקפות בתקשורת – שהיום זה לא קורה ואנחנו גם לא מקבלים גיבוי לפעולות שלנו – אבל אנחנו לא עושים חשבון, יש לנו עמדה עקרונית, אנחנו לא מזגזגים. אנחנו הולכים עם הימין".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל מילה פנינה.
יחי גפני!
נציג גדולי ישראל, שליח ציבור ירא שמים.

במילה אחד גפני מתעלף ללכת עם השמאל ששמה יקבל תקציבים יותר גדולים וגם יותר בקלות

סוף סוף שמועים קולות שפויים …

מה שנכון נכון ,
נתניהו האשם היחידי במצב שאליו נקלענו כל אזרחי ישראל בעל כורחנו.

יש לג' נס שגפני הלטאי אמר את זה כי אם אייכלר היה אומר זאת כל החסידים לא היו מצביעים שהרי ידוע החסידים בחלקם הגדול ביביסטים שרופים וימניים לפחות כמו ברוך מרזל.

זה גפני שאני אוהב!!!!!
לא מפחד מה יהיו תגובות האספסוף משבט האין מוח ושאר אוהדי נתניהו מטורללים!!!!!!

צודק מאה אחוז, ביבי לא עשה כלום נגד הבג"ץ, נתן להם לגדול ועכשיו הגולם קם על יוצרו, הוא לא עזר לאיילת שקד כאשר היא רצתה להגביל את כח הבג"ץ, וגם כחלון מאד אשם, שלא נתן לעשות חוק התגברות, ועכשיו זה נראה כמו בכי' לדורות, כל המדינה מתנהלת על ידי הבג"ץ שהוא סניף של מר"ץ. הבג"ץ אשם בכל הצרות במדינה

כשנתניהו הרשע פוגע בדת ללא הרף זה לא מעניין אף אחד,
אבל כשהוא נותן תפקיד כלשהוא לש"ס ולא לג' הוא הופך לרשע.

אכן נתניהו והליכוד אשמים בהיעדר רפורמה חיונית, במערכת המשפט. צודק גם בכך שכעת זה עיתוי לא נכון למינוי שרים חדשים. עם זאת, גם גפני אמור להכיר את הפסוק "ובנפול אויבך– אל תשמח".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו