דיווח: השר כחלון לא יהיה ברשימת הליכוד לכנסת בבחירות הבאות

שר האוצר משה כחלון לא יהיה ברשימת הליכוד בבחירות הבאות וצפוי לסיים את דרכו הפוליטית עם כינון ממשלה חדשה. בעקבות כך, בליכוד יש מחשבות לשריין במקום ריאלי נציג לעולי אתיופיה, לאחר שכמנדט של עולי אתיופיה עזבו את הליכוד בבחירות האחרונות

שר האוצר משה כחלון לא יהיה ברשימת הליכוד בבחירות הבאות וצפוי לסיים את דרכו הפוליטית עם כינון ממשלה חדשה, כך דווח ב'חדשות 12'. על פי הדיווח, לאחרונה הגיעו אליו נציגים מהליכוד כדי להכין את טפסי המועמדות לכנסת אך הוא, ומועמד נוסף מהמקום ה-57 ברשימה הודיעו כי הם לא מעוניינים בכך.

על פי הדיווח של עמית סגל, בליכוד יש מחשבות לשריין במקום ריאלי נציג לעולי אתיופיה. בליכוד הבינו שמנדט עד מנדט וחצי של עולי אתיופיה עזבו את הליכוד בבחירות האחרונות. רבים מהם עברו בסופו של דבר להצביע לכחול לבן – לה שני נציגים מהעדה ברשימה. כעת בליכוד מנסים להשיב אותם בחזרה, בניסיון להגיע ל-61 המנדטים המיוחלים לגוש.

בחודשים האחרונים רבו הדיווחים כי בכוונתו של כחלון לפרוש מהפוליטיקה ולהתפטר גם מתפקידו כשר האוצר, עוד בטרם תורכב ממשלה חדשה, מה שלא קרה בסופו של דבר.

השר אלי כהן מ'הליכוד', לשעבר חבר מפלגת 'כולנו' אותה הקים כחלון לפני כחמש שנים, עד שהצטרף לפני הבחירות האחרונות לליכוד, התייחס אז לדיווחים ואמר כי, "אין עשן בלי אש". בראיון ל'כאן רשת ב" הוסיף כהן כי, "אמרתי לו שלא כדאי לו לפרוש. הוא מוערך מאוד. הוא שוקל את צעדיו. בעתיד יתגעגעו למשה כחלון כשר האוצר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עונש על הבטחות שלא קויימו!!
למה דירה צריכה לעלות 2 מליון?
בקרוב ביבי ילך בעקבות כחלון ויגיעו אנשים חדשים שלא רק ידברו אלא גם יעשו ונוכל לקנות דירה.

הוא היה המזוזה של הליכוד
חבל על דאבדין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו