צילום: חוסן לישראל

במקום של כחלון: בליכוד הציעו שריון גבוה לח"כ ה-33 מ'כחול לבן'

דיווח: ח"כ גדי יברקן, נציג העדה אתיופית בכחול לבן, קיבל הצעה רשמית מהליכוד דרך ח"כ מיקי זהר לשריון במקום גבוה ברשימה. על פי הדיווחים, יברקן שמכהן מטעם מפלגת תל"מ בראשות משה יעלון לא ממהר לפסול את ההצעה האטרקטיבית

יום הגשת הרשימות: במפלגת הליכוד עושים מאמצים רבים לאתר נציג למגזר האתיופי לאחר שבבחירות האחרונות ע"פ הערכה הפסידו הליכוד מעל 2 מנדטים במגזר וזאת בעקבות אירועי 'סלמון טקה'. ב'חדשות 20' דווח כי בליכוד ניסו לגרום לח"כ גדי יברקן מכחול לבן לערוק לליכוד תמורת שיריון במקום גבוהה.

על פי הדיווח של אלירן טל, יברקן קיבל הצעה רשמית מהליכוד, דרך יו"ר סיעת הליכוד ומקורבו של נתניהו ח"כ מיקי זוהר, שהבטיח לו שריון במקום גבוה ברשימה, במשבצת החברתית שאותו פינה השר משה כחלון. יברקן שובץ במפלגת תל"מ בראשות משה יעלון, אך הבהיר מספר שהוא בא מבית "ליכודניק" ותומך במפלגה. בינתיים הוא לא ממהר לפסול את ההצעה.

כזכור, כבר בתחילת השבוע דווח כי שר האוצר משה כחלון לא יהיה ברשימת הליכוד בבחירות הבאות וצפוי לסיים את דרכו הפוליטית עם כינון ממשלה חדשה. על פי הדיווחים, לאחרונה הגיעו אליו נציגים מהליכוד כדי להכין את טפסי המועמדות לכנסת אך הוא, ומועמד נוסף מהמקום ה-57 ברשימה הודיעו כי הם לא מעוניינים בכך.

ב'חדשות 12' דווח כי בליכוד יש מחשבות לשריין במקום ריאלי נציג לעולי אתיופיה. בליכוד הבינו שמנדט עד מנדט וחצי של עולי אתיופיה עזבו את הליכוד בבחירות האחרונות. רבים מהם עברו בסופו של דבר להצביע לכחול לבן – לה שני נציגים מהעדה ברשימה. כעת בליכוד מנסים להשיב אותם בחזרה, בניסיון להגיע ל-61 המנדטים המיוחלים לגוש.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש לראות את כח התורה בכל העולם ורק בכח זה נצליח להתגבר על כח הטומאה שבטכנלוגיה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו