צילום: אתר החרמון

החורף בשיאו: שלג החל לרדת במירון ובצפת, ברד במישור החוף • צפו

שיא החורף: כ - 15 ס"מ שלג נוסף הלילה במפלס התחתון באתר החרמון, ומפלס הכינרת עלתה ביממה האחרונה ב 7 ס"מ. הבוקר החל לרדת שלג גם בהר מירון ובשכונות הגבהות של צפת - לראשונה השנה. כרגע הלימודים ממשיכים כרגיל • צפו בתיעוד מהשלג

חרמון הבוקר. צילום: אתר החרמון

המערכת החורפית נמשכת גם היום (שלישי), באחד הימים הקרים ביותר עד כה בעונה הנוכחית. במהלך היום גשמים יוסיפו לרדת מצפון הארץ ועד לנגב, והטמפרטורות יירדו כמעט עד ל-0 מעלות. הלילה, שלג ירד לסירוגין באתר החרמון, בסך הכול בגובה של כ-15 ס"מ. במפלס התחתון של ההר, הטמפרטורה עומדת על-2 מעלות והאתר נשאר סגור. הבוקר, החל לרדת שלג גם בהר מירון ובשכונות הגבהות של צפת – לראשונה השנה.


שמורת הר מרון. צילום: סמיר חמוד רשות הטבע והגנים

בהמשך היום ייתכן שלג גם בהרי המרכז. בהרי הגליל, הגולן ובאזור גוש עציון השלג עשוי להיערם, ובירושלים ייתכן שלג קל באוויר. בגוש עציון השלג עשוי להיערם על הקרקע ואף לגרום לחסימות צירים זמניות, ושם מכינים עשרות שקי מלח ואתי חפירה לצד גנרטורים ותאורת חירום.

שלג קל הבוקר בצפת. צילום: עיריית צפת

שלג נערם בשכונות הגבוהות של צפת. צילום: עיריית צפת

ברד הלילה בבני ברק

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שלג שלג בו הילדים כבר מחקים ההורים כבר לחוצים שלג שלג בו החנויות מפוצצות בבעלת קניות המוכרים חוגגיים והמכירים נפלאים שלג שלג בו תחלק לבן בכול האזורים תעלים את הכבישים השחורים תחניס שמחה ללבבות הברוים שלג שלג בו

אפילו זקני צפת לא זוכרים שלג במירון
ואוו
ואוו
ואוו
תודה לכם על התמונות

אויי
"מה רבו מעשיך השם "
איזה יופי מריב ביותר

אני הצעירה זוכרת שלג במירון ואני רק בת 23

'המצפה'.. תגיד, חיברת לבד את השלג שלג בא? ודרך אגב, כותבים תכניס ולא תחניס אוקי ו..יעלי, כותבים מרהיב ולא מריב, א, ו.. שכחתי, המצפה, כותבים מחכים ולא מחקים. חוץ מזה תם ממש צודקים, ברוך השם יש שלג, גשם, ברד, ומה לא? ברוך השם!!!? זה אמור להיות קריצה אבל זה מתעוות מה לעשות?

בדיוק?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו