צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.

בנט בבנימין: "נבלום את הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית ונחיל ריבונות"

שר הביטחון בסיור במועצה האזורית בנימין: "הבוקר הכריז ראש הממשלה של הרשות הפלסטינית על מערכה לתפיסת שטחי C. עד היום, כל העניין הזה היה במעמד צד אחד, הפלסטינים עלו לזירה ואנחנו לא. זה נגמר. אנחנו במערכה על שטחי ארץ ישראל"


דברי בנט בסיור. צילום: טל עוז, משרד הביטחון.

שר הביטחון, נפתלי בנט, קיים היום (שלישי) סיור במועצה האזורית בנימין, בו פגש את ראש מועצת בית אל, שי אלון, ביקר באתר בנייה של יחידות דיור חדשות, במרכז ההפעלה של היישוב ובישיבה התיכונית בבית אל. בנט התייחס לדברי ראש הממשלה הפלסטיני כי, "המסגרת של יחסינו עם ישראל היא הסכמי אוסלו, אבל ישראל היא שמפרה אותם – אם בשבילה כל הגדה זה C, בשבילי כל הגדה זה A".

"הבוקר הכריז ראש הממשלה של הרשות הפלסטינית על מערכה לתפיסת שטחי C. עד היום, כל העניין הזה היה במעמד צד אחד, הפלסטינים עלו לזירה ואנחנו לא. זה נגמר. אנחנו במערכה על שטחי ארץ ישראל. מדינת ישראל היא לא באו"ם, היא צד למערכה. אנחנו נתפוס את השטחים של ארץ ישראל, ניישב בהם את אזרחי מדינת ישראל, נבלום את הבנייה הפלסטינית", אמר בנט.

עוד הוסיף כי, "בשנים האחרונות אנחנו נמצאים בקרב בלימה. התקופה הקרובה היא מעבר מבלימה להכרעה, להחלת הריבונות על שטחי C שבארץ ישראל, שביהודה ושומרון. זו המשימה, ואפשר לעשות את זה בשנה הקרובה, לפרוץ את ההקפאה הזאת של 52 שנים שבהן שלא החלנו את החוק אפילו על סנטימטר אחד. ביהודה ושומרון, בבקעת הירדן, בשומרון, ביהודה – אנחנו נחיל ריבונות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו