צילום: מרים אלסטר / Flash90

גנץ נפגש עם יו"ר הקונגרס: "מברך על התמיכה במאבק נגד הגרעין האיראני"

יו"ר מפלגת כחול לבן ח"כ בני גנץ יחד נועד הבוקר יחד עם יו"ר בית הנבחרים בקונגרס האמריקאי, הגב' ננסי פלוסי וחברי משלחת הקונגרס שמלווה אותה. גנץ ופלוסי שוחחו על הסוגיות המהותיות ביותר לשותפות האסטרטגית שחולקות ישראל וארה"ב

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ נפגש הבוקר (חמישי) עם יו"ר בית הנבחרים בקונגרס האמריקאי, הגב' ננסי פלוסי וחברי משלחת הקונגרס שמלווה אותה. גנץ ופלוסי שוחחו על הסוגיות המהותיות ביותר לשותפות האסטרטגית שחולקות ישראל וארה"ב.

גנץ ציין בפתח הפגישה כי ארה"ב היא ידידתה הטובה ביותר של ישראל והשותפה האסטרטגית החשובה ביותר שלה. בנוסף אמר כי, הוא מעריך את המאבק של הממשל האמריקאי והצעדים שהוא נוקט בעת זו מול העלייה באנטישמיות, ובכלל זאת את הצעדים שננקטו בכדי לשמור על ביטחון הקהילה היהודית.

בסוגיית הגרעין האיראני אמר גנץ: "כולנו מאוחדים בצורך למנוע ממשטר האייתולות להשיג נשק גרעיני. אני מברך על התמיכה של הממשל האמריקאי וארה"ב כולה במאמץ הזה, ובנכונות לפעול בכדי למנוע איום אסטרטגי על היציבות האזורית והבינלאומית".

בפגישה השתתפו, חבר הנהגת כחול לבן ח"כ יאיר לפיד וחברי סיעת כחול לבן, אסף זמיר, אורנה ברביבאי, מיקי חיימוביץ', קארין אלהרר, וח"כ יועז הנדל.

מוקדם יותר הבוקר נפגש נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין עם עם יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב ננסי פלוסי, הנשיא והיו"ר שוחחו על היחסים החמים והחשובים בין המדינות והנשיא הודה לה על הגעתה אמש לארוחת הערב הרשמית.

"היחסים ביננו איתנים מתמיד", אמר הנשיא לפלוסי, "הקשר העמוק בנינו אינו תלוי בעמדות פוליטיות ונשען על חיבור פנימי עמוק בין העם הישראלי והעם האמריקאי. ארצות הברית היא ידידתנו החשובה ביותר והיא בת בריתנו ומרכיב איתן בביטחון הלאומי שלנו. לתמיכה העל-מפלגתית של ארצות הברית במדינת ישראל חשיבות אסטרטגית עמוקה מאוד". השניים הביעו דאגה מהעלייה בתקריות האנטישמיות בארה״ב ובעולם כולו ושבו והדגישו את המחויבות למאבק בה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו