צילום ארכיון: איתמר אייכנר, ווינט

נתניהו המריא לוושינגטון: "אפגש עם טראמפ מחר ובשלישי נעשה היסטוריה"

ראש הממשלה המריא לפני זמן קצר לקראת פגישותיו עם נשיא ארצות הברית: "אני יוצא להתייצב לצד נשיא אמריקני שמביא תוכנית שתקדם את האינטרסים החיוניים ביותר שלנו, שוחחתי אין ספור פעמים עם טראמפ וצוותו על האינטרסים החיוניים הללו"


צפו: נתניהו טרם ההמראה. צילום: עומר מירון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לפני זמן קצר מנמל התעופה בן גוריון בדרך לוושינגטון לקראת פגישותיו השבוע עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. "לפני 5 שנים יצאתי לוושינגטון, לקונגרס, כי נאלצתי להתייצב מול תוכנית שהביא נשיא אמריקני, כי האמנתי שהתוכנית הזאת תסכן את האינטרסים החיוניים ביותר של מדינת ישראל ואת עצם הקיום שלה", אמר נתניהו לעיתונאים טרם ההמראה.

עוד הוסיף כי, "היום אני יוצא לוושינגטון כדי להתייצב לצד נשיא אמריקני שמביא תוכנית שאני מאמין שמקדם את האינטרסים החיוניים ביותר שלנו. במשך השלוש השנים האחרונות שוחחתי אין ספור פעמים עם הנשיא טראמפ, ידיד ענק של ישראל, ועם צוותו על האינטרסים החיוניים הללו, על הביטחון שלנו, על הצדק שלנו. אני הולך להיפגש עם הנשיא מחר וביום שלישי יחד איתו נעשה היסטוריה".


צפו: השר יריב לוין טרם ההמראה

אל הנסיעה של נתניהו מצטרף גם השר יריב לוין שאמר לפני זמן קצר כי "בעוד דקות אחדות, ראש הממשלה וכל המשלחת הישראלית, ימריאו לוושינגטון למפגש ההיסטורי עם הנשיא טראמפ. דווקא בשעות האלה אנחנו שומעים ש'כחול-לבן' עדיין עוסקת ברדיפה האישית האובססיבית אחרי המנהיג שלנו, אחרי ראש הממשלה נתניהו, האיש שמצעיד את ישראל להישגים ענקיים".

"נתניהו נוסע לוושינגטון, והם באופן חסר תקדים ממשיכים לעסוק בהצבעות בכנסת, במחטפים ובדברים שלא היו כמוהם מעולם. אנחנו נעשה היסטוריה, והם יירשמו לחובה בכל ספרי ההיסטוריה", דברי לוין. הממשלה עודכנה הבוקר על הנסיעה המתוכננת של נתניהו ואישרה מיניו של שר החוץ ישראל כ"ץ לממלא מקום ראש הממשלה וכן כמ"מ לצורך כינוס הקבינט במקרה הצורך.

גנץ בעצירת הביניים בציריך יחד עם אמיר אשל. צילום: אלעד מלכה

במקביל, יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ עושה בשעה זו את דרכו לוושינגטון שם ייפגש מחר (שני) עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בבית הלבן. אמש נמסר מכחול לבן כי גנץ צפוי להיפגש עם הנשיא טראמפ בבית הלבן ביום ב', בשעות הבוקר ולדון איתו בפרטי תוכנית המאה. הפגישה תהיה סגורה לתקשורת ובסופה יופץ תיעוד על ידי הבית הלבן.

למשלחת גנץ מצטרף האלוף במיל' אמיר אשל, לשעבר מפקד חיל האוויר וראש אגף התכנון במטה הכללי, אשר משמש בחודשים האחרונים כיועץ של גנץ בנושא "תוכנית המאה" וכשליח מטעמו מול גורמים אמריקאים. לנסיעתו של גנץ יתלווה גם ד"ר יורם טורבוביץ חבר בצוות האסטרטגי של כחול לבן, ומעיין כהן ישראלי, ראש המטה שלו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שמעתם?
"המנהיג" שלנו
מי ,שרה נתניהו?
בשאר אסד?
קים קונג און?

גנץ והפמליה שלו טסו בניפרד למרות שיכלו להצטרף לטיסה של ביבי ללא עלות על חשבונו ולמה?בגלל האגו ואנחנו משלמים.(ידוע שביבי ר"ה טס במטוס של אלעל ללא נוסעים אזרחיים)

לפחות יהיה לו שבוע חופש ממערכת השקר הרשות השופטת שנטלה לה סמכויות לא לה…

מה הקשר בין גנץ לטראפ קודם שידע לדבר אנגלית

"המנהיג שלנו " לא יאומן שאתר חרדי מביא דברי בלע ושטות כל כך,
אולי באמת הרשע הזה נהיה מנהיג של החרדים רחמנא ליצלן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו